Ik heb net een topic voor mezelf geopend, maar bij deze ook even voor een vriendin. Zij is een paar weken verder dan ik ben, dus samen hebben we het al over namen gehad. Qua meisjesnamen zitten we héél dicht bij elkaar. Helaas.. We hebben zelfs dezelfde nr. 1! Maareh, zij heeft nu een geslachtsecho gehad en de kleine liet het niet heel goed zien, maar ze weten bijna zeker dat het een jochie is. Ze hebben een zoontje Figo. (gewoon op z'n Hollands uitgesproken, hoor) En nu hebben ze voor een 2e jochie: Vince Maar voornamelijk: Bodi Kan dit samen vraagt ze zich af? Figo en Bodi? Niet teveel o en i? Ik vind het wel kunnen, maar omdat ik aangaf voor mezelf ff wat in het namentopic te zetten, mocht ik het ook ff voor haar doen. Dus... Wat vinden jullie? Alvast bedankt!
Ik vind Figo en Bodi heel leuk samen!! En leuker dan Figo en Vince dan heb je twee x de f/v klank, dat vind ik minder leuk.
Helemaal mee eens. Figo en Bodi zijn veel sterker samen, en ik hoor echt geen zelfde klank, gek genoeg, hi hi
Ik vind het goed kunnen. 2 leuke namen die je eigenlijk bijna nooit hoort. Al vind ik Vince ook wel erg leuk! Maar Figo & Vince vind ik dan toch minder lekker "bekken". Dan krijg je de neiging om Figo & Fince te zeggen of Vigo & Vince.
Nou, nog geen negatieve reacties! Ik ga het 'r doorgeven. Ik vind het ook hartstikke mooie namen, kan prima samen lijkt me. Maar goed, bedankt voor jullie hulp!