Hoe zouden jullie deze bakfiets pimpen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zomerbries, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hallo, we gaan morgen hoogstwaarschijnlijk deze bakfiets aanschaffen, hoe zouden jullie deze fiets iets meer eigen maken?

Op zich vind ik de kleur blauw nog wel leuk, (we hebben 2 zoontjes van 2 en 3 jaar) maar ik vind m nu erg saai!

Leuke ideetjes? Kom maar op!

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Wat lichter blauw maken en witte wolken er op. Met een spons of juist cartoonachtige, strak afgebakende wolken.

3. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Allemaal wegen met auto's erop?

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik zou dan blauw juist grijs o.i.d. maken en dan een tekst erop (kan ook de namen van je kinderen in ouderwets lettertype) een beetje zo'n oude look!

5. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Zal hun favoriete figuren erop plakken en hun handjes erop, zijn ze zelf ook nog een beetje bezig! :D

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zou vrolijke fietsstickers halen bij de Action en de bakfiets ermee beplakken! Mijn fiets zit vol met bloemetjes, bijvoorbeeld. Maar je hebt ze ook in andere vormen voor 'stoere kerels', zoals jouw zoontjes.

7. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Kwam deze ook tegen tijden mijn zoektocht naar een bakfiets.. woon je vast in de buurt :)

Zou hem ook ander kleurtje geven grijs ofzo

8. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Veel leuke ideetjes! We gaan hem vanavond bekijken, ik vind het idee van grijs met de namen van de kinderen wel erg leuk. Ga ook even bij de Action kijken voor stickers.

Bedankt hier kan ik wat mee.

@littlemonsters, ja ik woon ook in NH ;)

9. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ik zou een gaan kijken voor leuke stickers. Je hebt tegenwoordig echt hele leuke thema's en ideaal voor het beplakken van een bakfiets.

10. topper12

topper12 Niet meer actief

Ik zou er een aquarium van maken of een "zee-thema": bootjes, vuurtoren, etc.

Enne met aquarium bedoel ik natuurlijk niet dat je de bak vol moet gooien met water en een paar guppies :p

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Op elke zijde in het groot de naam van de kindjes erop. Flinke witte letters schuin aflopend. Verder een leuk cartoon figuur die ze bijde kennen bijv spongebob of Nijntje aan de voorkant. ( nu bubble guppies ook leuk ivm blauwe ondergrond

12. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Wel leuk, kan je m ook als zwembad gebruiken ;)

13. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Het is uiteindelijk deze geworden :D weer heel wat anders maar ben er erg blij mee.

Nog tips voor deze mooie bakfiets?:)

14. Brabootje

Brabootje Actief lid

11 feb 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Zag laatst dat iemand het zitje (of 't kussen op het zitje) in de bakfiets bekleed had met tafelzeil in een vrolijk patroontje. Makkelijk schoon te maken en stond erg leuk.

Deel Deze Pagina