Hallo, we gaan morgen hoogstwaarschijnlijk deze bakfiets aanschaffen, hoe zouden jullie deze fiets iets meer eigen maken? Op zich vind ik de kleur blauw nog wel leuk, (we hebben 2 zoontjes van 2 en 3 jaar) maar ik vind m nu erg saai! Leuke ideetjes? Kom maar op!
Wat lichter blauw maken en witte wolken er op. Met een spons of juist cartoonachtige, strak afgebakende wolken.
Ik zou dan blauw juist grijs o.i.d. maken en dan een tekst erop (kan ook de namen van je kinderen in ouderwets lettertype) een beetje zo'n oude look!
Ik zou vrolijke fietsstickers halen bij de Action en de bakfiets ermee beplakken! Mijn fiets zit vol met bloemetjes, bijvoorbeeld. Maar je hebt ze ook in andere vormen voor 'stoere kerels', zoals jouw zoontjes.
Kwam deze ook tegen tijden mijn zoektocht naar een bakfiets.. woon je vast in de buurt Zou hem ook ander kleurtje geven grijs ofzo
Veel leuke ideetjes! We gaan hem vanavond bekijken, ik vind het idee van grijs met de namen van de kinderen wel erg leuk. Ga ook even bij de Action kijken voor stickers. Bedankt hier kan ik wat mee. @littlemonsters, ja ik woon ook in NH
Ik zou een gaan kijken voor leuke stickers. Je hebt tegenwoordig echt hele leuke thema's en ideaal voor het beplakken van een bakfiets.
Ik zou er een aquarium van maken of een "zee-thema": bootjes, vuurtoren, etc. Enne met aquarium bedoel ik natuurlijk niet dat je de bak vol moet gooien met water en een paar guppies
Op elke zijde in het groot de naam van de kindjes erop. Flinke witte letters schuin aflopend. Verder een leuk cartoon figuur die ze bijde kennen bijv spongebob of Nijntje aan de voorkant. ( nu bubble guppies ook leuk ivm blauwe ondergrond
Het is uiteindelijk deze geworden weer heel wat anders maar ben er erg blij mee. Nog tips voor deze mooie bakfiets?
Zag laatst dat iemand het zitje (of 't kussen op het zitje) in de bakfiets bekleed had met tafelzeil in een vrolijk patroontje. Makkelijk schoon te maken en stond erg leuk.