Amsterdamse mama's to be

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door blueeyes82, 20 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blueeyes82

blueeyes82 Actief lid

14 mrt 2009
    132
    0
    16
    Peuterleidster op een creche
    Amsterdam
    #1 blueeyes82, 20 jun 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 sep 2009
    Hellllllo,

Zijn er toevallig ook moeders in en rond amsterdam die zwanger zijn

Groetjes:)

2. Maia

Maia Niet meer actief

ja ik :)

ik woon vlak bij A'dam en ben nu 25 weken zwanger, iets verder dan jij dus :)

3. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Hoi Meiden,

Ik woon sinds een paar maandjes ook in amsterdam. Ben nu 19 weken zwanger!!
    Hoe gaat het bij juliie?

4. blueeyes82

blueeyes82 Actief lid

14 mrt 2009
    132
    0
    16
    Amsterdam
    hello,
    Met mij gaat het wel zn gangetje, heb vanaf het begin last van mn rug heb ook mensedieck gekregen.
    Begin ook over 2 weken te minder uren te werken op mn werk. Werk nu nog fultime op een kdv maar kan zeggen dat het zwaarder word.
    Hoe gaat ie met jullie? Hebben jullie al last van opgezwollen voetjes??
    Oja morgen heb ik mijn 20 weken echooooooooo

Groetjes

5. Maia

Maia Niet meer actief

spannend de 20 weken echo :D laat je weten hoe het was?

hier gaat het wel goed. Ik zit sinds eind mei al thuis (afronden studie) dus dat is af en toe wel vervelend, ook omdat dingen steeds minder makkelijk gaan. Voor de zwangerschap is dat wel prettig, want ik voel me echt super prima, maar als ik ergens heen ga merk ik wel dat ik snel moe ben.

last van opgezwollen voeten e.d. heb ik flink. Ook mijn vingers, ik heb mijn trouwring inmiddels maar even afgedaan want die begon te knellen. Ach, het hoort erbij nietwaar ;)

6. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Veel succes met de 20 weken echo!! Ik hoop dat alles goed is en dat je even weer mooi naar de baby kan kijken!!
    Ik heb maandag de 20 weken echo maar ik heb 3 weken geleden al een pretecho gehad en zij doet ook medische echo en alles zag er goed uit! Spanning is er dus wel een beetje af.

Ik kan mij voorstellen dat de hele dag op KDV erg vermoeiend moet zijn.

En Maia laatste loodjes studie!! Bijna klaar, nu maar hopen dat je geen last krijgt van zwangerschapsvergeetachtigheid. Haha.

Hier nog wel full-time aan het werk maar ja ik zit dan ook lekker achter mijn buro!

grt,

7. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Oh ja nog een vraagje. Zijn er in de buurt leuke winkels voor de babykamer meubels ( niet al te dure)?

8. Maia

Maia Niet meer actief

in beverwijk en roelofarendsveen heb je BabyDump en in Velsen (bij Haarlem) zit Gardo. De enige grote zaak in A'dam die ik ken is de Prenatal bij de Arena maar als je het over duur hebt ;) .. denk dus niet dat je die bedoelt :D

pfff nou dat is verschrikkelijk hoor, studeren. Ik zit af en toe echt heel erg duf boven mijn boeken te wezen en ik kan het soms niet opnemen. Maar ach, ik heb geen haast, als ik in september maar klaar ben ;)

9. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Dan heb je nog even de tijd! waarin studeer je af?

10. blueeyes82

blueeyes82 Actief lid

14 mrt 2009
    132
    0
    16
    Amsterdam
    Hey meiden,
    Ben net terug wat was dat gaaf zeg die echo.
    Alles ging goed en zag er goed uit groeit lekker en volgens schema.
    Ik heb vandaag ook inmiddels mn trouwring afgedaan het begon echt te knellen nu en ja de voetjes waren weer hopeloos vandaag :(.
    Wat de winkels betreft je hebt alleen maar dure winkels denk ik in amsterdam, hier in adam noord bij mij heb je een kleine babyplanet wel mooie spullen maar ook prijzig verder heb je op de markt bij de kinkerstraat een klein winkeltje met weinig variatie qua kamers maar weet niet of ze duur zijn en ahh anders hebben we altijd de ikea nog :). hoe zijn jullie de dag doorgekomen.

gr

11. Maia

Maia Niet meer actief

Turks. Lang verhaal, ben het ooit eens gaan studeren omdat ik niets beters te doen had (heb verder eigenlijk helemaal niets met het land of de taal) dus ik zal er ook nooit meer wat mee gaan doen vermoed ik.

12. Maia

Maia Niet meer actief

@blueeyes: mijn ringen zijn ook af, ik werd er gek van.
    Wel goed om te horen dat met de echo alles goed was! Willen jullie weten wat het wordt?

13. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Wat super dat de echo goed was!! Wil je ook het geslacht weten of wordt dat een verassing? Zijn jullie al met de babykamer bezig? Ik vind het maar moeilijk! Heb wel leuke gordijnstof gekocht op de Albert Cuyp!

14. blueeyes82

blueeyes82 Actief lid

14 mrt 2009
    132
    0
    16
    Amsterdam
    hey meiden,
    Hahah ben het belangrijkste vergeten te vertelllen.Het word een jongen!! Ze zette het echo apparaat erop en ze had gelijk BINGO hahahahahah.Ben nog niet echt bezig met de kamer werk zoveel de laatste tijd,mn man werkt 6 dagen en soms zijn de winkels op zondag niet open. Over 2 weken begin ik halve dagen te werken dan heb ik meer tijd om te gaan kijen.Ben namelijk al heeeeeeeeeeeeel lang niet op de albert cuyp geweest.Maar het hoeft in ieder geval niet geschilderd te worden toen we een half jaar geleden hier kwamen wonen hadden we al een structuur op de muren gezet hahah de babykamer(toen de logeerkamer) kreeg een babyblauwe kleur. En onze slaapkamer is roze hahaha dus als het een meisje was geweest moesten we omruilen :(Nina wat voor gordijntjes heb je gekocht?

x

15. Maia

Maia Niet meer actief

@blueeyes: o wat leuk, een jongen! Gefeliciteerd zeg! Ik ben jaloers, ik mag het niet weten van manlief ;) dus bij ons wordt het een verrassing! Ook wel leuk. Wel lekker dat je niet meer hoeft te schilderen :D

@Nina: idd, ben ook wel benieuwd naar de gordijntjes!

@kamertje: wij zijn een paar weken geleden begonnen. Het was al wit geschilderd en we hadden al laminaat gelegd toen we erin kwamen, dus we hebben (omdat we het geslacht niet weten) op 1 muur 2 lime groene vlakken geschilderd en verder de accessoires ook in het lime. Kamertje is maandag geleverd dus die zijn we nu in elkaar aan het zetten maar plinten moeten nog en de kozijnen moeten nog 1x geschilderd worden dus we zijn nog wel even bezig.

nou ik heb het bloedheet nu zeg. Hebben jullie er ook zo'n last van?

ik ga, fijne avond!!!

16. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    hoi,

Gister de hele dag ziek geweest. Koorts, keelpijn en spierpijn is meteen de symptomen van mexicaanse griep googlen maar voel met vandaag alweer stukken beter haha.

Hier wordt een meisje verwacht. De gordijnen zijn in een soort van quilt met bloemetjes en polkadots en in het roze,rood en lime. Heel mooi!!

Morgen ga ik even kijken bij de prenatal en de woonfabriek om ideetjes voor de kamer op te doen.

Nog een lekker weekend meiden!!!

17. Maia

Maia Niet meer actief

wat naar zeg, fijn dat je je weer wat beter voelde!

hebben jullie ook zo'n last van de warmte? ik hoop echt dat het straks even flink gaat regenen en onweren hier, misschien koelt het dan wat af.

Wat leuk, een meisje! Spannend zeg!

veel plezier morgen!

18. blueeyes82

blueeyes82 Actief lid

14 mrt 2009
    132
    0
    16
    Amsterdam
    Hoi meiden lekker weekend gehad?

Wat is het bij in amsterdam noord warm zeg hahaha soms lijkt het dat ik het warmer heb dan dathet weer buiten is. Heb ook wel moeite om te slapen jullie ook?
    Ik ben gister naar keulen geweest voor een dagje met mn nicht een nog een vriendin. pfff wat een warmte daar. Het was super gezellie, lekker winkelen, eten en natuurlijk veel lopen :(
    Mijn arme voetjes waren al opgezet toen ik opstond die ochtend hahah maar hoe ze aan het eind van de dag eruit zagen !!!!
    Volgende week begin ik een beetje te kijken voor het kamertje.
    Zit trouwens te denken om een 3d echo te doen jullie?

@Maia hoop idd dat het even vflink gaat regenen om ons eventjes af te koelen :)

@Nina Gefeliciteerd een meisje ben wel een beetje jaloers hoor ;) jij kan straks leuke staartjes enzo indoen hihih dan kan ik nu helaas niet.

Groetjes

19. Maia

Maia Niet meer actief

@blueeyes: het kan natuurlijk wel he, staartjes in doen :D :D
    maar een stoere kuif is ook leuk ;)

het is nu gelukkig wat minder benauwd maar ik ben zo duf van het weer. Hoop niet dat het de hele zomer zo blijft. Normaal vond ik warmte heerlijk, maar nu...pffff

@echo: wij gaan een 3d echo laten maken. Lijkt me heel bijzonder om dat te zien

20. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Goedemorgen!!!

Wij hebben met 17 weken een 3d echo laten doen en dat was super leuk om te doen. Alleen ging mevrouwtje haar snoetje verstoppen dus we mogen nog een keer terug komen!! en daarna nog een keer want we hadden een combi pakket.

Vanavond heb ik de 20 weken echo! spannend!

@blueeyes: Je bent welkom als je straks staartjes bij d'r wilt komen maken!!

@ maia: veel ijsklontjes gaan maken want deze week wordt het warmmmmmm!!!

grt,

Deel Deze Pagina