hoi hoi me kleine meid is gek op andere kids helaas heb ik geen vriendinnen met kinderen alleen een neefje in de buurt maar die is heel jaloers dus kan ze niet mee spelen.. ben zelf ook huismoeder dus zou het ook gezellig vinden iemand om is wat met de kids te gaan doen met iemand met een kleine .. hoop wat te horen groetjes
Lijkt me best leuk keertje af te spreken met meiden uit de omgeving. Woon in spijk, dus aardig dichtbij. groetjes Debie
Er is ook een website waar je moeders bij jou in de omgeving kunt opzoeken, maar ik weet zo gauw het adres niet. Weet iemand anders dat misschien ?
Hier iemand uit Hoogvliet. Is ook niet zover bij andere vandaan die hier reageerde. Ochtend ballorig een idee? Amy vind het geweldig daar namelijk.
Ik woon in Rotterdam. Dus mochten jullie een keer afspreken, dan hoor ik het graag! Ballorig is erg leuk, ik ben er met Danique 2 weken geleden geweest en ze vond het super!
ja ik meld me ook aan! Woon zelf in Spijkenisse,en heb ook weinig vrienden met kleintjes. Lijkt me gezellig!
He, Kom ook uit Hellevoet maar me kleine meid is nog een beetje te jong om te spelen. Maar wel een leuk idee zo'n oproepje heb er zelf ook wel een aan gedacht. Groetjes Diana.
Mij lijkt t ook leuk.al woon ik niet in de buurt. en me meisje vind andere kinderen leuk.maar isnog welwa kleiner
Zeker een leuk idee ! Mijn meisje is ook nog wat te klein om te spelen maar als ze oud genoeg is zet ik ook 'n oproepje ! Hier ook geen kinderen in de familie / vrienden.. Ja één jongen van bijna 4 maar die is zo druk dat is niks voor bij 'n baby.. (En eerlijk gezegd vind ik z'n moeder ook niet zo leuk....... )