ik blijk er ooit zo een gehad te hebben... lang lang lang geleden... jaar of 6 inmiddels? en profiteer daardoor nog steeds van welgeteld 3 euro korting pm. op mijn zorgverzekering
Ik heb er al 3 jaar eentje, en kijk voordat ik eerst iets koop of hun een winkel hebben waarbij je korting krijgt. Wij kopen ook veel bij kleertjes.com en dan krijg jij 10 procent korting. Met 3 kinderen zitten wij al snel aan de korting wat de pas ook kost per jaar. Ik vind hem dus wel handig.
Heb hem aangevraagd op de 9-maandenbeurs, maar nooit ontvangen (en ook nooit betaald...) Wel de goodiebag meegekregen, vind het wel best, zit ik ook nergens aan vast...
Ik heb er van de week een gehad... En hebben ze van mn rekening afgeschreven... Kan me niet herinneren dat ik m ooit heb aangevraagd
Wij hebben er 1, maar doen er niks mee. Vergeet altijd dat ik dat ding heb en weet ook echt niet uit m'n hoofd waar ik korting krijg met die pas.
Ik gebruikte m altijd bij de miss etam en dan had ik de kosten er zo uit. Maar die doen nu niet meer mee. En gebruik ik m dus ook niet meer. (Zou ook zelf beter moeten kijken waar ik korting krijg hoor)
Ik heb 'm ook een poosje gehad. Ik heb toen onder andere met korting labels e.d. bij goedgemerkt.nl besteld, ook voor mijn nichtje.
Ik heb er een servieskast mee gekocht met 10% korting uit mn hoofd, was in iedergeval een aardig bedragje korting via vt wonen toen.
Bij Zalando krijg je bijvoorbeeld ook 10 euro korting (wel boven de 60 euro bestellen). Als je zo'n aankoop een keer doet, heb je de kaart er al bijna uit en loont het, maar ik zou hem daarom pas aanschaffen als je daadwerkelijk een uitgave wilt gaan doen waarmee je het bedrag bijna terug hebt. Anders ga je je verplicht voelen om bij die winkels iets aan te schaffen terwijl het misschien ergens anders goedkoper is. Ik heb hem overigens wel.
Wij hebben die pas al een paar jaar. Ideaal! Je betaald 1 keer per jaar een klein bedrag (15 euro ofzo) en je krijgt daarna bij diverse winkels korting. Ik ben zelf nogal van het internet shoppen, keuze genoeg MET korting! Bol.com, zalanda, kleertjes.com enz.. Ook schoenenwinkels die mee doen en andere leuke winkels. De kosten van de pas heb ik er altijd ruimschoots uit!
Winkels | Ontvang het hele jaar korting met de VoordeelPas! Hier zie je een aantal winkels die nu mee doen.