Hoi, Het zoeken (dmv de knop 'zoeken' rechtsboven) lukt niet als je op je smartphone op de website zit. Doe ik iets fout of zit er iets fout in de website? Groet, Lili81.
Ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Bij mij lukt dat ook niet. Ik dacht eerst dat het aan m'n telefoon lag, maar heb sinds kort een nieuwe en op deze lukt het ook niet.
Mij lukt het ook niet, als oplossing zoek ik eerst op niets en vervolgens kom ik op een pagina waar ik dan wel iets kan intypen en zoeken. Wellicht iets als tussenoplossing?
Geavanceerd zoeken lukt bij mij wel, net als bij ButterflyNova, maar meteen via de zoekknop inderdaad niet. Je kunt er wel op klikken, maar niets intypen. Best irritant, en ik dacht de eerste paar keer ook dat het door mijn telefoon kwam.
Bij mij lukt het ook niet, ik denk dat het misschien ligt aan het feit dat je met android besturing op je telefoon zit. Op mn tablet (ook android)kan ik namelijk ook niet zoeken.
Wat apart zeg bij de een wel en de ander niet, ik heb het even uitgeprobeerd en ik kan wel gewoon het 'zoek' venstertje gebruiken, ook een iphone.