Hier een keer mijn mans sleutelbos in haar speelgoed auto van little people met nog ander speelgoed erop dus was echt puur toeval dat we die al snel vonden, zag ineens wat uitsteken,
Oh ja hoor. Mijn jongste heeft in 1 maand tijd 4 of 5 speentjes kwijt geraakt. Echt je kunt je rot zoeken, maar heb ze nog steeds niet terug gevonden Ben bang dat ze grotendeels ergens bij vuilnisbelt ligt ofzo. Hun eigen bestek ook om de halve klap weggooien. Dan ligt het op tafel en dan is het opeens verdwenen. Bordjes en (tuit)bekers ook zo vaak weggegooid. en dan kun je idd zoeken totdat je een ons weegt!
Ja hier ook een keer iets kwijt geweest voor dagen door dochterlief.Helaas was het haar eigen heilige knuf. Heel het huis over hoop gehad en ook zo bij mijn ouders waar ze vaak zat.Auto overhoop en nog niet kunnen vinden. Aantal dagen kwam ze er mee aangelopen als of hij nooit weg was geweest.Na vragen en vragen kwam ik er achter dat ze hem onder de oven had gedaan.Achter het klepje waar je vaak bakspullen kwijt kan.
Je moet inderdaad erg uitkijken met die kleintjes! Hier nooit echt wat kwijt geweest, maar vanmiddag had mijn vader mijn sleutel op de eettafel gelegd. Een half uur later wilde ik 'm weer aan mijn bos doen, was ie weg! Maar even aan Eva gevraagd en hij lag bij haar kassa. Dat is wel fijn, zij weet altijd waar ze iets laat, dus echt kwijt raken we dingen dan niet
ja meisje dr knuffel beer die mag eigelijk nooit mee naar beneden omdat ze niet zonder kan slapen dus ben veel te bang dat ze die kwijt raakt oppas hier geweest en beer mee naar beneden, savonds ja hoor beer kwijt. overal zoeken hele huis op zn kop op de raarste plekker gekeken en nee hoor niet kunnen vinden. kind overstuur nou ja dan nog maar even beneden spelen, en ineens komt ze aan met dr beer. in de speelgoed keukentje zit een laatje onder de oven daar had ze de beer in gepropt pffff
Had nooit verwacht dat zoon zijn broodje had opgegeten. Ik vond hem later in een ander stadium terug in mijn lantaarntje in de vensterbank.
m'n oudste heeft als peuter m'n telefoon door de wc gespoeld... ik was zo niet blij. Denk dat ze vond dat ik te veel belde ofzo. ze zat maar nee mama niet meer bellen met een super grijns
Ja hoor, regelmatig. Ipv direct zoeken vraag ik het aan Lenn. Ligt soms op de gekste plaatsen, maar weet het vaak wel terug te vinden. -2speentjes zijn al een jaar zoek. Hij had m s morgens nog. S middags; weg speen. Zijn niet buiten geweest en thank god dat er net een schone zak in de prullenbak zat sinds de avond ervoor dus weggegooid had ie m niet. Nog steeds kwijt. -sleutels teruggevonden na 2 uur zoeken in de la met luiers. -afstandsbedienig van de dvdspeler; in mn tas. Ineens kwamen er heel veel fruitvliegjes uit de la van de box toen ik er iets uit wilde halen. Bleek meneer een banaan achter in de la te hebben gelegd. Vond al dat ie zo snel klaar was met eten
hier uk der spaarpot nergens kunnen vinden. week later ze hoorde kleingeld in de portemenee zitten en ze kwam doodvrolijk met de spaarpot aanzetten weet nog steeds niet waar ze hem had want jammer genoeg stond ik ondertussen in de keuken en zei in de woonkamer...
Hier een keer een kaart kwijtgeraakt. Had enveloppe al geschreven en wilde 'm net posten, maar nergens meer te vinden. Ik wist bijna zeker dat mijn zoontje 'm gepakt had, dus na lang zoeken kreeg ik een helder idee: ik heb 'm nog een kaart gegeven en hij liep meteen naar het opvangbakje van de printer en legde 'm daarin, bovenop de andere... ja, papier komt daar ook uit he...dus blijkbaar hoort het daar Verder keer mijn autosleutels kwijt geweest. Pas een half jaar later teruggevonden onderin een tijdschriftenbak Gelukkig hadden we een reservesleutel.
Haha, wel komisch om te lezen, al die verhalen... al is het op zo'n moment niet echt grappig natuurlijk! Hier ook wel eens de autosleutels kwijt geweest 's morgens vroeg als je naar je werk moet en eigenlijk al nergens tijd voor hebt! Ben toen haar 'spoor' gevolgd en vond ze achter het gordijn onder de verwarming.... Ook legt ze wel eens echte etenswaren in de kastjes van haar keukentje, dus die kijk ik regelmatig na voordat het zelf naar mij toe komt..ieekkkk.... Verder valt het gelukkig mee tot nu toe. In ieder geval geen dingen die we op dit moment missen. Met opruimen kom je natuurlijk altijd wel eens wat tegen waarvan je dacht: dat heb ik lang niet gezien! Zelf heb ik een keer een dunschiller weggegooid met de schillen. En ik maar zoeken zoeken, tot ik het met de nieuwe bijna weer deed... toen viel het kwartje!
Ik was een tijdje geleden haar zorgverzekeringspasje kwijt. Die had ik op tafel gelegd, omdat ze op haar tand gevallen was en haar vader even met haar naar de tandarts moest. Konden wij hem dus nergens meer vinden. Eerst elkaar de schuld geven en overal gezocht maar de volgende ochtend toch maar aan Fleur gevraagd. Kreeg als antwoord dat zij het niet wist, maar dat haar pop hem goed had opgeborgen. Dus ik vraag aan pop waar ze dat dan gedaan had. Ja bij de computer. Ik vraag: welke? die van papa of mama? krijg ik als antwoord: die van sesamstraat (zat ooit een nep computertje met kaartjes bij het sesamstraat tijdschrift)... tja, toen was het zoeken waar dat rotding gebleven was, want dat wist ze dus niet meer en hij is kleiner dan mijn hand. Uiteindelijk ergens onderin een van haar speelgoedbakken gevonden en ja hoor, daar zat dat stomme pasje in stout, die poppen...
van de week nog, de speen van de jongste. De tweede had er twee tellen mee gelopen. Hele huis op de kop gehad en niet te vinden. Vandaag teruggevonden in een stuk speelgoed. Zo ding waar je vier ballen met een hamer doorheen moet meppen. Zat een hele rare bal in
T is alweer meer dan een jaar geleden. Mijn dochter was bij mijn moeder en t was mooi weer dus schoenen en sokken uit. Ik wil naar huis en kan nergens meer die schoenen terug vinden. Ik vragen waar zijn je schoenen? Antwoord: in de stal. Ik ??? Voor de duidelijkheid mijn moeder woont niet op een boerderij. Nog een keer waar zijn je schoenen? Weer in de stal. Dus ik vraag waar is de stal dan? Loopt ze naar t schuurtje en daar stonden ze. Dus we wisten ook weer t schuurtje is de stal.