bookmarks of zoiets

Discussie in 'Over deze site' gestart door MollyM, 18 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MollyM

MollyM Bekend lid

Is het mogelijk om onderwerpen te bookmarken of zoiets, in de Lounge gaat het best hard en ik ben steeds mijn favorieten onderwerpen kwijt.

2. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Dat is een hele goeie MollyM.

3. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Je kan je abonneren op een onderwerp, als er dan nieuw gereageerd wordt in dat topic, dan krijg je een e-mail met de link van dat topic erin. Je krijgt maar 1 keer een e-mail, ook als er tig keer gereageerd is.

Dus, open het topic (om te lezen). Scroll helemaal naar beneden van de pagina en dan linksonder zie je een zinnetje staan: abonneer op dit onderwerp

Groet van Kiki

4. MollyM

MollyM Bekend lid

Dat wist ik wel maar dan moet je eerst je mail openen om de mail te vinden en dan die klikken. Het zou handiger zijn als je hier inlogt en gelijk naar bookmarks of favorieten of zo kan gaan. Is er geen instelling voor?

5. Niet meer actief

Heb je geen instelling voor nodig hoor, werkt gewoon precies hetzelfde als met je gewone bookmarks. Dus als je in t topic bent wat je wilt onthouden, voeg je m toe aan je bookmarks en tada...daar is ie ;)

6. MollyM

MollyM Bekend lid

Bedoel je favorieten van de browser? Dat kan ook, maar ik bedoelde bookmarks op het forum. Maar inderdaad de favorieten van de browser kan ook.

7. Niet meer actief

Dat lijkt me nog sneller ook, dan hoef je niet eerst naar deze site toe, maar klik je via je favorieten/bookmarks gewoon meteen het juiste topic open en kun je daarvandaan verder.

Deel Deze Pagina