Hoi, Als ik via mijn mobiel of tablet een onderwerp wil zoeken via de zoekfunctie in bijvoorbeeld het baby&kind forum lukt dit niet. Als ik de zoekknop aanklik krijg ik de balk waarin ik kan typen maar als ik daar dan op klik verdwijnt de hele balk en mijn toetsenbord. Enig idee hoe dit kan?
Ik lees even mee. Ik heb hetzelfde probleem op mijn tablet. Gek genoeg werkt het wel als ik een fysiek toetsenbord via usb gebruik!
Welke zoek knop gebruik je dan? Wij hebben het hier getest op een iPad en zowel de zoekfunctie via zoeken als de zoekfunctie die rechts bovenaan de pagina staat "zoeken in dit forum" wanneer je in een forum (bijvoorbeeld baby & kind) bent doen het gewoon. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Bij mij sowieso bij de zoekbalk bovenin. Overigens gebeurt dit ook met mijn telefoon. Deze draait op Android 4.4.2 met Chrome als browser. Mijn tablet draai t ook op Android 4.4.2 en hierop gebruik ik ook Chrome als browser (versie 41.0.2272.96). Overigens heb ik ook de standaard browser van de tablet geprobeerd, maar deze geeft hetzelfde probleem. Het zoekveld verdwijnt ook alleen als je iets in wilt typen. Het lijkt alsof hij geen digitale toetsenborden accepteert
Die rechts boven in een bericht: 'zoeken in dit onderwerp' of de 'zoeken in dit forum' knop. De zoekknop die jij in de link hebt gezet doet het wel bij mij op mijn telefoon. Het is idd net alsof de pagina een digitaal toetsenbord niet pakt zoals Twinkle81 zegt.