Hoi! Ik weet niet of ik de enige ben waarbij dit zich voordoet....maar als ik de zoekfunctie gebruik gebeurt er dit... Ik tik in wat ik zoeken wil en druk daarna op zoeken. Je krijgt een lijst met resultaten te zien. Ik klik er eentje aan om te bekijken, maar ik vind daar niet het antwoord dat ik zocht. Ik wil dus terug naar die lijst met resultaten en klik op 'vorige'. En dat doet íe niet. Dan moet ik nogmaals op 'vorige' drukken en kom ik weer uit bij het beginscherm van de zoekfunctie. Kan ik weer opnieuw beginnen....intikken wat ik op wil gaan zoeken, etc. Echt superirritant. Ik heb dit probleem al vanaf het moment dat ik lid werd. Ligt dit aan mij, aan mijn computer of hebben meerdere mensen dit probleem?
Klopt! En het klopt ook dat dat irritant is Wanneer je één keer op vorige klikt kom je als het ware weer bij de resultaten (die niet meer worden weergegeven) wanneer je nu op vernieuwen klikt en daarna op opnieuw dan krijg je de resultaten weer. Ondertussen ga ik op zoek naar een oplossing. Lotte.
Ik heb even gezocht en dat ligt niet aan het forum. Het ligt aan Internet Explorer. Wanneer je bijvoorbeeld Firefox gebruikt heb je er geen last van. Ik weet niet of je het kunt uitzetten of zo in de instellingen van Internet Explorer. Ik ga nog even op zoek en als ik iets gevonden heb, laat ik het nog even weten. Lotte.
Op de pc op mijn werk gebeurt dat bij mij ook, thuis heb ik er geen last van. Ik denk dat het iets te maken heeft met de verversings-instellingen van Internet Explorer. Ik zal de instellingen thuis en op mijn werk eens vergelijken, misschien word ik daarvan wat wijzer. To be continued... Groetjes, Wendy