Hoi, Gisteren voelde ik dezelfde steekjes als bij mijn eisprong. heb nu ook al 2 dagen last van aders die duidelijk zichtbaar op men borsten liggen. Verder al enkele dagen s'avonds misselijk, geregeld duizelig, bij het snuiten van men neus beetje bloed, heel erg moe, en rode vlekjes/ puistjes op men borstkast naar men hals toe. Zouden dit zwangerschapskwaaltjes zijn of iets helemaal anders? iemand zelfde ervaringen? Mijn nod is nog een dikke week verwijderd.. Alvast bedankt voor de reactie (s) Liefs Lies
zou heel goed kunnen, maar helaas kan alleen een test antwoord geven, je zal echt nog 9 dagen moeten wachten meid, maar het klinkt wel goed hoor
Ik hoop het ergens wel dat ie positief gaat zijn, maar langs de andere kant heb ik dan weer zoiets van dat ik niet goed durf te hopen, bang voor de teleurstelling... Ik had deze kwaaltjes ook bij men eerste zwangerschap, maar dat wil natuurlijk niks zeggen he, aangezien elke zwangerschap anders is. Ben benieuwd !!
is het niet nog erg vroeg om die kwaaltjes nou al e kunnen voelen? is de innesteling dan als geweest?
Kan gewoon de stress zijn denk ik. Ik had afgelopen maand ook allerlei kwaaltjes voor mijn NOD. Vooral misselijk (ben ik anders nooit!), moe en een raar gevoel in m'n buik. Toch gewoon ongesteld geworden. Bij mij is het waarschijnlijk een combinatie geweest van het erg graag willen en vakantie, dus een ander ritme, ander eten enzo. Mijn lijf was gewoon van slag. Ik hoor trouwens ook vaak genoeg dat vrouwen zwanger blijken te zijn in die ene maand dat ze juist geen last hebben van al deze kwaaltjes!
Ik heb elke maand in de afgelopen 6 maanden wel iets anders gevoeld waardoor ik dacht: zou het deze keer raak zijn? Ik wil niemand ontmoedigen hoor maar ik wil alleen maar waarschuwen dat je lichaam je ook heel erg in de maling kan nemen... Maar ik hoop natuurlijk voor je dat het raak is meid veel liefs Dreamy
Hoi meiden, Eerder in dit onderwerp zei ik dat ik al last had van eventuele zwangerschapskwaaltjes... Ik weet dat het nog wat vroeg was om te testen, maar heb er gisteren toch eentje gedaan, en... deze was heeel licht posi. Vanmorgend weer eentje gedaan en nu was het duidelijker, en dit 5-6 dagen voor men NOD Ik wacht nu even af tot maandag of dinsdagen dan doe ik er nog eentje, maar ik krijg stilletjes aan toch een beetje hoop... Ik duim voor jullie !! Liefs Lies
ja dit is men eerste ronde, ben vorige maand met de pil gestopt. Van men dochter was ik ook de eerste ronde zwanger en de tweede keer (MK) ook van de eerste ronde... Ik bekijk het nog even tot maandag. Hoop voor jullie allemaal dat jullie snel zwanger mogen zijn Ik duim voor jullie, liefs Lies
nou een streepje is een streepje meis en voor je nod al een donkerder streepje dan de dag ervoor!! ik ga je alvast voorzichtig feliciteren hoor!!!
thx neeltje , maar ik probeer men hoofd nog koel te houden. Ook krijg ik een beetje angst dat als het toch zo moest zijn, om het weer te verliezen. Men vriend en beste vrienden zagen het streepje ook, dus we blijven hopen Veel succes iedereen
Ik had ver voor mijn NOD ook al kwaaltjes, maar ja.. die leken ook wel verdomt veel op de pms kwaaltjes.. En het lijkt me echt verstandiger om na je nod pas te testen, juist om bepaalde teleurstellingen te voorkomen. Natuulijk hoop ik voor je dat je test echt super positief is! Succes de komende dagen Groetjes Daphne
thx meiden Ik ben zooo benieuwd... Heb sinds gisterenavond ook ongelooflijk veel pijn in men borsten, dus ik blijf hopen, ook voor jullie Liefs Lies
thx wendy Ik zie dat jij al enkele dagen overtijd bent, heb jij al een testje gedaan? Bij mij nog steeds een vaag streepje ... Welke testen zijn erg gevoelig? iemand een idee? Liefs Lies