ik zie steeds vaker als er een topic geopend word staan:"hier is al vaker een topic over geweest" of "hier kan een slotje op, beter zoeken" Ik heb de laatste tijd een beetje het gevoel dat we beter alleen nog maar het zoekprogramma kunnen gaan gebruiken, want ja na een aantal jaar fortum worden er wel eens de zelfde vragen gesteld, toch? Ook vind ik het jammer dat sommige onderwepen al dicht zijn omdat de TS een antwoord heeft gekregen terwijl ik daar nog wel een vraag over had? miss kan iemand mij uitleggen wat hier het nut van is? Ik snap dat het forum 'schoon' moet blijven...
Je geeft zelf het antwoord al. Natuurlijk zijn er over alles al topics geopend, wij doelen ook op recente topics al we zeggen dat er een topic over geweest is en niet op iets van een jaar geleden. Mocht je ergens nog een vraag over hebben of een topic tegen komen die je open zou willen hebben, stuur een melding of een pb aan een mod en dan komt het goed. Sommige mensen moeten echt beter kijken, 5 topics in 1 week over hetzelfde onderwerp is gewoon te veel.
[quote="Natasja" Sommige mensen moeten echt beter kijken, 5 topics in 1 week over hetzelfde onderwerp is gewoon te veel.[/quote] mee eens
Toevoeging: Als een onderwerp dicht is omdat de TS antwoord heeft gekregen dan is dat omdat de TS zelf om een slotje vraagt. Wij doen geen topics zomaar op slot (tenzij het een heel gerichte vraag is bijv over de werking van je pc). Heb je een aavullende vraag of iets in die richting, dan kan je of een report post sturen of een nieuw topic openen. Elmo
Je kan een topic ook dicht doen als er niet meer op gereageerd word of helemaal niet als mensen uit gekletst zijn in het topic zakt het vanzelf naar beneden