Tsjah een kind van 8 wat slaat als de baby huilt....hij zal wel niet anders kennen. Aangezien het onverantwoorde ouders zijn zal dat ook wel het geval zijn. Triest...
Wat erg! Maar waarom gaan ze een jongen van 8 vervolgen? Dat is toch niet normaal? Die kan toch niet verantwoordelijk gesteld worden hiervoor? Belachelijk! Het leven van die 8-jarige s al verpest door dit drama.
Heb zelf een zoontje van 8 maar die laat ik ook wel is met broertje 7 maanden beneden terwujl ik boven ben en kan me jiet voorstellen dat hij hem ook maar een klap zou geven als die zou huilen etc De jongen heeft helaas het voorbeeeld van ziin moeder gevolgd En wie doet nou ze kinderen alleen laten om plezier te maken Te erg voor woorden
kippenvel.. oh jee wat erg zeg.. leven van dat 8 jarige jongetje is ook al verpest.. en die arme baby .. die moeder moeten ze opsluiten en laten steriliseren.. die mag gewoon geen kinderen meer baren..
Wat erg. Ik heb zo'n vermoeden dat die jongen niet beter weet. Ik heb hier twee extra moedertjes in huis die, zodra de jongste huilt, er met hun neus bovenop staan te kibbelen wie het speentje mag geven Ik kan me er geen voorstelling van maken dat 1 van hun hun broertje zou slaan bij veel huilen. Als je je kinderen überhaupt alleen laat om te stappen, vraag ik me af hoe het met je geestelijke gesteldheid is.
Maar ja mama201, dan ben je in hetzelfde gebouw.. Binnen gehoorsafstand zelfs. Deze mensen hebben hun 8 jarige met een baby alleen gelaten voor uren zonder enige vorm van supervisie terwijl ze zelf ergens buitenshuis zijn gaan feesten. Ander artikel met meer info trouwens; http://www.newsweek.com/8-year-old-boy-charged-murder-death-1-year-old-392753
Een kind op een kind laten passen. Geen goede combinatie. En was niet in mijn hoofd opgekomen. Nu past heel soms de oudste wel eens op. Meer als ik even de post pak of zondag ochtend dat ik even op mijn bed blijf liggen. Mijn oudste is dan toch al ook wakker. Pas een keer heeft hij een uurtje op gepast en ben snel weer terug. Soms heb je echt gekke mensen rond lopen het verstand op hun kruis!
Ik vind dit geen vergelijking, want neem aan dat je dochters de baby niet urenlang moeten troosten en mee opgescheept zitten als de baby heel lang huilt. 8jarigen zijn over het algemeen prima in staat om een kwartiertje te blijven bij een jonger kind, of om even op een baby te letten als mama de was ophangt of zo. Maar als de baby ontroostbaar gaat huilen wordt jij vanzelf geroepen verwacht ik. In dit geval werd de complete verantwoordelijkheid neergelegd bij een 8jarige. Ik vergelijk het meer met het flippen van sommige ouders van een huilbaby. Wat verschrikkelijk dit.. voor alle kinderen
ik kan me zelf nog wel herinneren dat ik "gillend gek" gek werd van onze dochters toen ze nog klein waren en maar niet stopten met krijsen (en niets hielp) , dan ben je verstandig genoeg om even af te wisselen of om éven uit de situatie te gaan. Een kind van 8 ?? Die doodmoe is om die tijd.. daar kun je dat niet van verwachten. Erg triest dit.. Het kind zou hulp en begeleiding moeten krijgen in plaats van vervolging... Net zoals de andere kinderen.
Jouw oudste kan makkelijk een uurtje of wat voor zijn zusje zorgen. Mijn dochter van 8 is ook regelmatig ruim een uur alleen, boodschappen, zwemles van de jongste etc. Maar de zorg voor een baby vind ik toch een dingetje ookal waren de ouders maar 2 uur weg. De oudste had ook kunnen bellen, zal wel iets met de opvoeding te maken hebben...
Mijn dochter van straks negen laat ik met n gerustheid n 10 min op de baby passen ( kids school halen hond uitlaten) Mijn zoontje van die leeftijd absoluut niet ligt aan het kind Maar gaan stappen nee 😡😡 en langer dan 15 min weg betekent gewoon oppas regelen