Als je kinderen op kinderen laat passen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MamavC, 11 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavC

MamavC Niet meer actief

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Tsjah een kind van 8 wat slaat als de baby huilt....hij zal wel niet anders kennen. Aangezien het onverantwoorde ouders zijn zal dat ook wel het geval zijn.

Triest...

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Allemachtig wat erg :(

4. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    wie laat dan ook een kind op een baby passen zo erg dit

5. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Wat vreselijk!

6. Deedee1

Deedee1 Bekend lid

2 mrt 2015
    877
    1
    0
    Wat erg!
    Maar waarom gaan ze een jongen van 8 vervolgen? Dat is toch niet normaal? Die kan toch niet verantwoordelijk gesteld worden hiervoor? Belachelijk!

Het leven van die 8-jarige s al verpest door dit drama.

7. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Heb zelf een zoontje van 8 maar die laat ik ook wel is met broertje 7 maanden beneden terwujl ik boven ben en kan me jiet voorstellen dat hij hem ook maar een klap zou geven als die zou huilen etc

De jongen heeft helaas het voorbeeeld van ziin moeder gevolgd

En wie doet nou ze kinderen alleen laten om plezier te maken

Te erg voor woorden

8. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    kippenvel.. oh jee wat erg zeg.. leven van dat 8 jarige jongetje is ook al verpest.. en die arme baby :( .. die moeder moeten ze opsluiten en laten steriliseren.. die mag gewoon geen kinderen meer baren..

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Wat erg. Ik heb zo'n vermoeden dat die jongen niet beter weet.
    Ik heb hier twee extra moedertjes in huis die, zodra de jongste huilt, er met hun neus bovenop staan te kibbelen wie het speentje mag geven ;)
    Ik kan me er geen voorstelling van maken dat 1 van hun hun broertje zou slaan bij veel huilen.

Als je je kinderen überhaupt alleen laat om te stappen, vraag ik me af hoe het met je geestelijke gesteldheid is.

10. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
  11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Een kind op een kind laten passen. Geen goede combinatie.

En was niet in mijn hoofd opgekomen. Nu past heel soms de oudste wel eens op. Meer als ik even de post pak of zondag ochtend dat ik even op mijn bed blijf liggen. Mijn oudste is dan toch al ook wakker.

Pas een keer heeft hij een uurtje op gepast en ben snel weer terug.

Soms heb je echt gekke mensen rond lopen het verstand op hun kruis!

12. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Ik vind dit geen vergelijking, want neem aan dat je dochters de baby niet urenlang moeten troosten en mee opgescheept zitten als de baby heel lang huilt.

8jarigen zijn over het algemeen prima in staat om een kwartiertje te blijven bij een jonger kind, of om even op een baby te letten als mama de was ophangt of zo.
    Maar als de baby ontroostbaar gaat huilen wordt jij vanzelf geroepen verwacht ik.

In dit geval werd de complete verantwoordelijkheid neergelegd bij een 8jarige. Ik vergelijk het meer met het flippen van sommige ouders van een huilbaby.
    Wat verschrikkelijk dit.. voor alle kinderen

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik kan me zelf nog wel herinneren dat ik "gillend gek" gek werd van onze dochters toen ze nog klein waren en maar niet stopten met krijsen (en niets hielp) , dan ben je verstandig genoeg om even af te wisselen of om éven uit de situatie te gaan.
    Een kind van 8 ?? Die doodmoe is om die tijd.. daar kun je dat niet van verwachten. Erg triest dit.. Het kind zou hulp en begeleiding moeten krijgen in plaats van vervolging... Net zoals de andere kinderen.

14. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.236
    16.604
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Wat een verdrietig verhaal.
    Alleen maar verliezers.

15. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113

Jouw oudste kan makkelijk een uurtje of wat voor zijn zusje zorgen. Mijn dochter van 8 is ook regelmatig ruim een uur alleen, boodschappen, zwemles van de jongste etc.
    Maar de zorg voor een baby vind ik toch een dingetje ookal waren de ouders maar 2 uur weg. De oudste had ook kunnen bellen, zal wel iets met de opvoeding te maken hebben...

16. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93
    Mijn dochter van straks negen laat ik met n gerustheid n 10 min op de baby passen ( kids school halen hond uitlaten)
    Mijn zoontje van die leeftijd absoluut niet ligt aan het kind

Maar gaan stappen nee 😡😡 en langer dan 15 min weg betekent gewoon oppas regelen

17. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Wat wou ik dat ik dit niet had gelezen... mijn hemel.

18. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Nou inderdaad. Soms wou ik dat ik niet overal op klikte, wat een ellende zeg :(.

19. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

20. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Je laat toch een 1 jarige baby/peuter niet bij een 8 jarige kind.. en dan nog met de vriend op stap.

Deel Deze Pagina