Playmobil missende onderdeeltjes.

Discussie in 'De lounge' gestart door Elisje, 15 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Weet iemand van jullie of er een website is waar je missende onderdelen van een set los kan bestellen?

Voor lego ken ik wel een paar sites, op 1 ervan heb ik wel al een paar keer iets besteld. Maar voor playmobil heb ik nog niet specifiek iets gevonden.

2. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Op de playmobil site zelf kun je de missende onderdelen bestellen.

Elisje vindt dit leuk.
  3. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ja inderdaad maar ik heb ook wat oudere sets die niet meer in de handel zijn en dan wordt het soms wat moeilijker om nog iets te vinden. Het gaat vaak ook om kleine dingen zoals een kopje ofzo. Maar ik zal zeker de site nog eens doornemen met mijn lijstje erbij.

4. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.027
    14.684
    113
    Vrouw
    Heb je het boekje nog dat bij de set hoort?
    Volgens mij staat daarin een lijst met alle onderdelen die in de set horen. Daar staat een nummer bij. Dat nummer kun je dan op.decsite van Playmobil opzoeken.

Elisje vindt dit leuk.
  5. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    De oude boekjes kun je ook online vinden en dan bij Playmobil de onderdelen bestellen. Dit heb ik ook wel een gedaan met heel oude sets.

Elisje vindt dit leuk.
  6. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Dank je wel dames, hier ga ik zeker mee aan de slag. De boekjes heb ik nog wel ergens in een map. En anders inderdaad online kijken voor de boekjes.

Grotere dingen wist ik wel dat je nog kon bestellen maar ik had geen idee dat piepkleine dingetjes ook via playmobil konden.

7. GoldenClown

GoldenClown Niet meer actief

Tot een paar jaar geleden was er in Wageningen een winkeltje dat werkelijk elk onderdeel had. Zij is helaas gestopt en verkoopt nog wel via marktplaats volgens mij.

8. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    op marktplaats staan ook vaak onderdelen

Elisje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina