De winter komt er straks weer aan en ik hou van warme voetjes Dus moeten er Uggs komen. Ik twijfel nu zelf alleen heeeeeeeeeel erg tussen het hoge of het lage model. Ik neig naar het lage model. Misschien helpt het om te vertellen wat ik zoal draag: Meestal een rokje tot net boven de knie (veel al jeansstof) met een maillot of een spijkerbroek met enigzins wijduitlopende pijp. Nooit een strakke broek. Ik zal dus ook nooit mijn broek in mijn laarzen proppen bv. Denken jullie? Hoog of laag model?
in dat geval zou ik juist voor het hoge model gaan, vooral als je ook vaak een rokje draagt, dan staat dat leuk met slobsokken..en onder de jeans zie je dat dan toch niet.. waar neig je zelf naar?
Je kunt ook kiezen voor...geen uggs! hahahahahaha Vind die dingen zooo spuuglelijk he Maar nee als je ze toch gaat kopen, idd hoge. Combineert beter met rokjes e.d
Ik vind ze ook heel lelijk, maar heb toch een paar omdat het zooo lekker warm zit met blote voeten erin dus....ik heb ze gewoon binnen aan. Heb ook niet echte Uggs maar Emu's. Vond Uggs te duur voor alleen binnen . C
Ja zeg! Ben ik er na weken uit lage te gaan kopen, ( zelfde verhaal als TS , ik draag alleen maar rokken en leggings ) zegt bijna iedereen hier HOGE . Balen.... That Sugg's
Vind hoge leuker, maar je hebt ook modellen die je om kan slaan dus dan hoef je ook niet meer te twijfelen wat je moet kopen Ik ga ook voor de omslagversie
Ja, maar je hebt 3 hoogtes toch? Ultrashort, short en uhhh... long. Die short kun je toch ook omslaan tot enkelhoogte? Of niet?
Ik heb ze ook altijd zo lelijk gevonden, maar volgens mij heten ze daarom ook Uggs, afgeleid van het woord ugly
Ik heb zowel hoge als lage gehad tot nu toe maar beide paren zijn echt helemaal opgelopen Tja, ze verdienen wat mij betreft ook niet de schoonheidsprijs maar ze zijn zooooooooooo lekker warm
Uggs? Vre-se-lijk! Echt VRESELIJK! Nog niet zo erg als crocs, dat niet. Maar absoluut vreselijk. Een zwarte pagina in de mode-geschiedenis.
Weet eigenlijk niet waar ik dan voor zou gaan.. Weet niet hoe wijd de pijpen van je spijkerbroek zijn? En als je ze dan in hele hoge moet 'proppen', zit dat dan nog lekker?? Geen idee eigenlijk, gewoon uitproberen! En wat je zelf het leukst vind staan en het lekkerst vindt zitten natuurlijk. En een hoog én laag model kiezen is natuurlijk ook nog een optie.
Dat vind mijn portomonee (en mijn man ) niet zo leuk denk ik. Nee ik draag mijn broek dan ook niet in mijn laarzen maar eroverheen. Voor een skinny heb ik helaas het figuur niet