Kadotje bedankje advies nodig

Discussie in 'De lounge' gestart door llkh1984, 10 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Hey meiden,

Mijn vriend en ik zijn over 2 weken 12,5 jaar samen. Op dit moment hebben we het niet heel ergbreed en kunnen we toch uit ete van kadobonnen die we hebben gekregen toch even vieren.

Alleen wil ik ook een (klein) kandotje voor vl kopen. Hij wilt dit niet niet want we hebben het geld niet, alleen ik wil hem toch iets geven, meer als dankje wel enzo.

Afgelopen maand(en) hebben we het even heel erg zwaar gehad met de mk en curretage. En hij is altijd zo lief voor me met alle ivf pogingen. En nu ook, ik heb het er erg moeilijk mee en hij is er gewoon altijd voor me. Donderdag bijvoorbeeld. Ik was vrij en s ochtends gelijk al over de zeik. Heel even hem gebeld om te kalmeren, zodat ik naar de fysio kon, eenmaal weer thuis is hij even langs gekomen om ee bakkie te drinken en me gewoon even vast te houden.
    Ik ben hem zo dankbaar voor hem!! Hij is zo een schat!

Tuurlijk ook wij hebben onze nukken, alleen over het algemeen is hij dus gewoon echt een super lieve meedenken meelevende en soms ook verozrgende man. Zeker nu ik het zwaar heb.

En nu zoek ik dus een kado voor ons 12.5 jaar samen zijn. Toen we 10 jr samen waren heb ik hem een mooi horloge gegeven. Voor zoiets hebben we het geld niet.
    Hij heeft een mooie fot van mij op zijn buro staan, die wilde hij vorig jaar voor zijn verjaardag.
    Er zijn nu nig veel valentijdskados te vinden, alleen kan dus niet evne bedenken wat hem te geven. Kaartjes heeft ie al genoeg gehad.

(Klein stukje extra info; 12,5 jr samen (over 2 wk), wonen er 10jr4mnd samen, proberen 8jr kinderen krijgn waarvan 6jr in de mmm, 2,5wk geleden curretage mk)

Ik sta open voor suggesties!!

Thanks ladies!

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Lieverd een dikke knuffel van mij , en hij heeft zeker iets verdient! maar ook jij mag je zelf wel verwennen hoor.
    Ik ga mijn denk modes aan zetten voor je.
    Leuk mandje met deoderant en aftershave [ of heeft ie dat genoeg ]
    Gaat verder denken je hoort van mij.

3. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Je kunt ook heel vroeg opstaan en allemaal briefjes door het huis hangen met leuke, lieve en positieve dingen erop?

4. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag

You know me... Badkamer voorraadje van iets van 5 maandjes nog...:D

D briefjes door het huis vind ik een goede ga ik even onthouden!
    Ik ha laatst op me werk (lidl) xxl snoephartjes meegenomen, en die op zijn buro neer gezet met een briefje erbij "omdat ik xxl van je hou"

5. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Je kan ook tijdens je etentje regelen dat er bij het dessert sterretjes zijn en een tekst van chocolade op zijn bord. Toen mijn oma jarig was had het restaurant sterretjes gedaan en met chocolade de tekst Hoera 86 jaar geschreven.
    Als jij het vraagt willen ze dat misschien ook wel doen en dan bv met de tekst ik hou van je.

6. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Maak een leuk fotoboekje met een aantal foto's van leuke of bijzondere momenten van de afgelopen 12,5 jaar. Je kunt een kleintje doen via albelli ofzo of je maakt er zelf een met scrappen o.i.d. bij de action is genoeg materiaal te vinden om voor een paar euro iets leuks te knutselen.

7. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Ik zou denk ik voor een brief gaan. Gemeende woorden, zeggen zoveel meer als spullen.

Veel sterkte met alles, hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie!

8. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Ik heb 3 jaar geleden een boek gemaakt met 101 redenen waarom ik van je hou. Geschreven en met hartjes en love stickers leuk versierd. Je zou er ook foto's bij kunnen doen. Kost niet veel maar heeft toch een grote waarde.

9. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    #9 llkh1984, 10 feb 2013
    Laatst bewerkt: 10 feb 2013
    Dank voor alle tips,

Het albelli boekje heb ik al eens gemaakt en gegeven, toen we in een moeilijk periode zaten, een boekje met alle mooie momenten zeg maar.
    Verder heb ik toen ik 26 werd (en we dus dat jaar 10jr samen waren) 2 grote fotolijsten voor me verjaardag ( geld) gekocht/ gekregen. Deze hangen mooi in onze woonkamer en hebben een plek waar je ze altijd ziet, hier zin onze eerste 10 jaar in. Ook sinds kerst 2011 een digilijstje op de kast naast de tv staan en hier gaan al onze mooie en diebare fotos steeds weer bij.

Ik vind de postit briefjes, de lange brief, maar ook de 101 redenen boekje erg leuk, ik hou ze eeven in me hoofd.

Meer tips zijn nog altijd welkom!!

Xxx

*edit* zojuist restaurant gereserveerd en hierbij een speciaal toetje al geregeld. Ml is nu toch niet thuis. Dus na het eten hoeven we niets meer te bestellen... ... ... ... :D ik heb er nu al zin in:p

10. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Even een upje voor de avondlezeressen

Deel Deze Pagina