exstreem moe zijn

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavd, 6 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    #1 mamavd, 6 mei 2013
    Laatst bewerkt: 6 mei 2013
    heey allemaal

ik ben een tijdje terug na de huis arts gegaan omdat ik heel erg moe ben en blijf en na inspanning voel ik me ziek grieperig, heb het koud lichaam gloeit en in het algemeen voel ik me dan niet meer lekker ook heb ik snel hoofdpijn als ik iets doe

nu ben ik na de huisarts geweest en die heeft ijzer, iets van bacterien in het bloed en schilkdlier geprikt( ik heb (had) een te langzaamwerkende met medicijnen al( dat moet nu goed zijn volgens internist) en alles was goed in mijn bloed

eerst zei die dat ik dan mijn klachten maar moest afwachten maar aangezien ik ze al een tijdje heb ga ik morgen weer heen

maar nu is mijn vraag herkent een van jullie dit en wat hadden jullie? want mijn huisarts zei dat ze nog weinig meer konden doen maar het lijkt me zo weinig wat ze alleen gedaan hebben?

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Maar kan het neit zijn dat je Thyrax niet goed is ingesteld??? Mijn zusje heeft een te traag werkende schildklier en al die klachten duidden er bij haar op dat haar medicatie te laag was... na een verhoging knapte ze toch zienderogen weer op.

loop je niet bij een internist oid voor je schildklierproblemen??

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hoe hoog was je TSH en FT4?

Als je schildklier MET medicatie nog te traag is zoals jij zegt dan is het dus vrij logisch hè waar het vandaan komt ;)

4. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    ja loop wel bij een internist maar volgends die was ook alles goed
    half jaar geleden was het 2,6 geloof ik en is het nog iets opgehoogd omdat ik me dus nog slecht voelde maar in principe was die waarde volgends de internist al goed ( ft4 weet ik zo niet uit mijn hoofd)

@daantje ik heb een te langzaam werkende( of had) weet niet hoe je dat zegt maar nu met medicijnen moet die wel goed zijn.. nieuwe TSH en ft4 waarde heeft huisarts niet genoemd, kan ik morgen wel na vragen

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja ik ben altijd moe, maar nu was het flink erger, toen ik naar Sanquin ging voor plasmadonatie bleek mijn bloeddruk te hoog... Terwijl die altijd erg laag was

Is je bloeddruk gecontroleerd?

6. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0

nee ze hebben geen bloeddruk gecontroleerd, eigenlijk alleen bloed en gevraagt of ik ergens last van had( keel/oren enz) weet je bij jou ook waar het zo moe zijn vandaan komt?

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Het zou ook een laag B12 of D kunnen zijn.

8. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Ook mijn thyrax is een aantal weken geleden verhoogd en ik ben ook ontzettend moe. Mijn lichaam heeft altijd een flinke periode nodig om weer goed te reageren na een ophoging.

Wat mij erg goed helpt om meer energie te krijgen is een duidelijke regelmaat, sporten en minimale suiker en koolhydraten inname. Ik eet geen gewoon brood maar speltbrood. 'savond eet ik gewoon normaal, maar let op de koolhydraten.
    Mij heeft dit ook erg geholpen.

Verder idd even je bloed laten nakijken en misschien verder ophogen. TSH 2.6 kan nog worden opgehoogd.
    Hypo maar niet happy ?

9. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je geen hooikoorts? ik krijg hier ook altijd wel griep en moeheidsklachten van;)

Deel Deze Pagina