Goedemorgen dames! Ik vroeg me af of iemand een Easywalker heeft en er mee op vakantie is geweest? Zo ja, mocht je hem mee in de cabine? Ik vlieg altijd met KLM en dit vond ik erover op de site: (Hebben ze het trouwens nou alleen over het paraplu model of over alle volledig opvouwbare kinderwagen?) "Een kleine, volledig inklapbare buggy of kinderwagen mag mee in de cabine. Zon paraplumodel moet in de bagagebak of onder de stoel voor u passen. Een kinderwagen kunt u altijd kosteloos inchecken als ruimbagage." Nu is de Easywalker zeker niet klein, maar wel volledig opvouwbaar. Ik vind het eigenlijk zonde om hem met de ruimbagage mee te geven. Dan kan je er vergif op in nemen dat ie er beschadigd uitkomt. Een beetje zonde voor een kinderwagen van 600. Anders is zo'n reistas een optie... Ik begrijp wel dat er geen plek is voor de reiswieg, maar het gaat alleen om de kinderwagen/buggy.
Easywalker is te groot voor handbagage. Kun je beter goedkope (tweedehands?) paraplubuggy voor de vakantie kopen, en een draagdoek. In een reistas kunnen kinderwagens nog steeds link beschadigd raken!
Ah thnx! Dat dacht ik al... De EasyWalker is ideaal voor vakantie. Ik denk dat ik hem dan maar in een reistas incheck als ruimbagage. Jammer dat die dingen zo duur kosten.
De EasyWalker is juist ideaal op vakantie, vooral als je naar een land als Turkije gaat. Die paraplu modellen lijken me zo zwaar. Als ie met de reistas nog steeds kan beschadigen is het het inderdaad niet waard. Ik ga er nog even goed over nadenken...
Ja tuurlijk is het ideaal, maar vind een luxe kinderwagen niet nodig voor 1 of twee weekjes. Hier gewoon de quinny zapp meegenomen naar Turkije, is ook nog eens gratis.
Onze buggy is helemaal niet beschadigd hoor. Gaan als laatste erin en als eerste er weer uit dus geen probleem. En anders gewoon een hoes erover heen?
Meestal mag je ze tot aan de gate meenemen, gaan dan in ruimbagagedeel en staan bij uitstappen bij het vliegtuig weer klaar. Nooit een beschadiging gehad, want ze liggen bovenop.
Hier wel veel buggy's beschadigd en kapot (gelukkik niet die van ons). Was 3 weken geleden vanaf vlucht Menorca. Vind het ook niet gek trouwens. Heb staan kijken hoe ze buggy's en wagens in het ruim gooide (kan het niet anders noemen) en op de bagagekarren bij aankomst. Er zaten ook 2 Bugaboo Donkeys bij. Zo zonde. Maar als jij het fijn vind om de Easywalker mee te nemen zou ik het doen maar die moet wel in het ruim.
Dat is weer zo'n antwoord waar TS helemaal niet om vraagt! ! Ik zou gewoon een goedkope kopen voor het geval dat hij beschadigd raakt. ...
Ligt eraan met wie je vliegt, wij mochten bij onze reizen naar de VS en Australie zelfs onze Easywalker Duo meenemen tot de gate, daar inklappen en gatechecken, en hij stond weer klaar toen we uit het vliegtuig kwamen.
Een buggy kost tegenwoordig geen drol heb je meteen een reserve wagen voor straks als je andere kindje geboren is., voor 25 euro staan ze dacht ik soms al bij de kruitvat.
Ze had het over Turkije in haar post en schat in dat ze bij de maatschappijen die daarheen vliegen dit niet doen.
Ik heb ook een easywalker eningeklapt echt te groot voor handbagage. Voor reizen vind ik een drager, gebruik zelfmijn mei tai veel, echt ideaal!
Ik weet niet of Transavia op Turkije vliegt, maar daar mag het voor zover ik weet ook bij (mijn zusje is ooit met hun gevlogen en mocht haar Stokke ook gate checken