Hallo allemaal Ik ben ook zwanger en nu zijn we al een beetje op zoek naar leuke namen We willen ons kindje een naam geven dat heel makkelijk in het nederlands gezegd kan worden maar ook turks is Mijn man is namelijk turks en ik ben nederlands Onze achternaam is Serdar Wie heeft misschien een leuk idee. Heb nog weinig sites gevonden waar turkse namen op staan. HElma
Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier. Je zou hier eens kunnen kijken, daar staan allemaal turkse namen (wel met de betekenis in het engels). http://www.behindthename.com/nmc/tur.php Succes!
Dank je voor de tip, Heb nu ondertussen met mijn man al 4 namen op een lijste staan Voor een Jongen: Ferdi Kaya voor een meisje: Feyza Aleyna Wat is jullie mening of voorkeur? Wil namelijk ook een bijzondere naam en deze heb ik nog niet veel gehoord.
Ik ga voor Ferdi (maar is dat een turkse naam?) en voor Feyza. Hier trouwens nog een site voor je: http://www.tapu.nl/namen.php
Ik vind Kaya een mooie naam, maar meer iets voor een meisje eigenlijk. Zal wel komen omdat ik 2 vrouwelijke Kaya's ken...
Alara Dilara Ayla Elena (is geen turkse naam maar wordt wel veel in TR gebruikt) Emine Mina Aydin Taylan Adem
Ik vind Aylin heel erg mooi als het een meisje wordt.. Denk ik dat ze Aylin gaat heten.. Niet vaak gehoord en ook makkelijk uit te spreken in het NL Jongens naam.. dat weet ik nog niet echt
Kaya ken ik alleen als achternaam. Voor een meisje vind ik idd Filiz erg mooi. Voor een jongen Ferdi.
Bedankt voor jullie ideeen en berichten Filiz is inderdaad een hele mooie naam voor een meisje vind ik ook maar het probleem is dat mijn schoonmoeder zo heet Dus ja dan valt ie af he. NU heb ik ondertussen op een turkse website ook de naam Ella gezien. Niet echt standaard turks maar het word wel gebruikt. Vind ik zelf eigenlijk ook wel wat. Maar meisjes naam is ook niet echt het probleem Meer een leuke stoere jongensnaam dat ook door opa hier in holland makkelijk uitgesproken kan worden hahaha Blijf zoeken heb tenslotte nog even de tijd Groetjesss