Zoektocht naar een rode bolero :)

Discussie in 'De lounge' gestart door Moniki, 24 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Ik denk dat ik hier ook voor een zwarte zou gaan. Dan met een mooie rode ketting etc. Dat het rood meer een accent kleur blijft. :)
    Heel leuk jurkje! En mooie schoenen idd. :)
    Een zwarte bolero kun je uiteindelijk ook meer mee doen denk ik. Een rode is dan weer moeilijk evt ergens anders bij te dragen, een zwarte past eigenlijk zo'n btje overal bij. :) Handig kledingstuk dus ook. En klassiek. :)

2. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Maar dat rood in het jurkje is een hele andere kleur dan de pumps lijkt wel.

Maar ik zou anders voor een zwarte bolero gaan en een rode clutch erbij om het af te maken.

3. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    @Bonkie, thanx voor de tip, ben inmiddels inderdaad al aan het zoeken naar rode accessoires! :)

@Klein hummeltje Ahh, lief van je! Jurkje is van Desigual (heb hem besteld bij heine-shop.nl)

@Angelo het rood van het jurkje op de foto is in het echt behoorlijk fel rood, niet zo donker als dat het lijkt ;).

@ Does Heb je ook gelijk in dat ik veel meer kan met een zwarte bolero, dus het wordt na al jullie adviezen een zwarte bolero met rode accessoires :) Heb al een leuke site gevonden waar je sieraden op kleur kunt zoeken, nu alleen nog op zoek naar een tassie :D

4. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Sieraden van deze serie passen er mooi bij:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      8,4 KB
      Weergaven:
      31
  5. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Leuk jurkje joh! Ja, ik zou nog steeds gaan voor een zwarte bolero.

6. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Gezien het jurkje en de pumps samen zou ik ook voor zwart gaan! Anders wordt het veel te druk! misschien iets roods in je haar of rode oorbellen erbij en/of een rood tasje en klaar!!

Deel Deze Pagina