Heeft er iemand ervaring met body support?? Ik ben vandaag bij een sportschool geweest die ook voedingsplannen enz aan bied en volgens mij leken die plannen aardig verdacht veel op bodysupport na googlen.. Dus ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jou resultaat ermee was? Heb je je vast kunnen houden aan het opnieuw leren eten? (gezond en meer eten) En hoe deed je dat op feestjes, uit eten gaan of een keer frietjes eten? (in dat programma wat zij aanbood zat dat niet ik weet niet of dat bij bodysupport er wel in zit?) Ervaringen?? Of soort gelijks?
Toch nog een poging?? Heb gister gesprek gehad met iemand van body support en het klinkt wel goed allemaal maar ook wel voor de hand liggend en veel eten
Ja hier 17 kilo met body support en sporten met sportprogramma van de personal coach afgevallen! Beviel mij uitstekend, het is relatief gewoon normaal eten wat prima vol te houden is. Heb me alleen nooit aan het diner gehouden omdat ik 2 kleine kinderen thuis heb en ik graag wil dat ze met de pot mee leren eten. En aangezienik flink overgewicht had en ik dus wist dat ik dit een poos lang moest gaan volhouden wilde ik ook graag gewoon blijven avond eten. Natuurlijk wel met wat kleine aanpassingen.
Maar de gerechten die ik zag voor s'avonds (aardappelen,, groente en mager vlees) is in principe toch goed te doen voor de hele familie? of bedoel je dat je ook een keer frietjes ofzo wil mee eten en wat vetter vlees? Hoe vaak sportte je erbij en hoelang heb je erover gedaaN?
De aardappelen vlees groenten gerechten zijn idd lekker gewoon! Maar je hebt ook wel regelmatig rijst en pasta welke mij niet echt smakelijk toe leken. ik ben de 17 kilo in 7 mnd kwijt geraakt en sporte twee maal per week. veel interval training.