Hallo allemaal, wij zijn in verwachting van een zoontje. We zijn het al eens over een paar namen alleen nu nog kiezen welke het wordt. Welke vinden jullie het leukste van de 4 namen hieronder? (Willen de naam die we kiezen tot de geboorte als verrassing houden, dus onze uit eindelijke keuze verklappen we hier ook nog niet tot de geboorte ) - Stenn - Senn - Quinn - Fynn
Stenn en Senn vind ik echt hele softe namen. Houd ik niet van voor een jongen. Quinn vind ik leuker voor een meisje en Fynn.. Tja, erg populair, maar dan wel het leukste van deze 4.
Ik vind ze allemaal wel leuk! Maar van leukst naar 'minst' leuk: 1. Quinn 2. Fynn ( ik zou het als Finn schrijven) 3. Senn 4. Stenn
Ik hou niet van namen die eingen op een dubbele medeklinker, het klinkt me allemaal veel te hip. Behalve Quinn dan, maar dat vind ik een meisjesnaam. Ik zou van dit rijtje gaan voor Sten, met uiteraard éen N.
1. Senn 2. Fynn (Als Finn vind ik hem leuker dan Senn) 3. Stenn 4. Quinn Ik vind Senn en Fynn erg leuk! Stenn leuk maar alleen, met 1 n, en Quinn is niet echt mijn ding...