Hoi, Ik ben opzoek naar de lepeltjes van Olvarit deze zaten in de babydoos van Prénatal. In de winkel zijn ze niet verkrijgbaar en ik vindt het zulke fijne lepeltjes. Wie o wie heeft er 1 voor mij liggen? Alvast bedankt. Groetjes Rachel
olvarit waren dat die blauwe? of die met dat beestje boven op want dan heb ik er ook nog wel een liggen
@Inge, je hebt ze in diverse kleurstellingen. Ik heb toevallig een rode maar het is idd met een beestje aan de bovenkant.
ik zal even kijken of ik er thuis nog heb dan wil ik ze je wel opsturen tegen vergoeding van de verzendkosten.
Kijk anders eens in het Makro krantje (als je aan een pasje kunt komen), bij een verpakking van 6 olvaritpotjes kreeg je destijds een hele stapel van die dingen!
hee ik heb die lepeltjes laatst gratis bij de etos meegekregen, hadden zo'n aktie dat als je zoveel besteedde kreeg je een tasje mee met van allerhande zooi en daar zaten deze ook bij, was een pakje met in totaal 5 lepeltjes misschien kun je bij de etos bij jou in de buurt eens even navragen