Dit is mijn jas: Milo Donkerblauwe mantel met strikceintuur Hij is van wol en deels van kasjmier, wel warm maar niet zwaar. Heb hem vorig jaar in de uitverkoop gekocht voor de helft van de prijs, ben er nog steeds erg blij mee
zanox - Multichannel-Commerce[[www.zalando.nl/naketano-outdoorjas-dark-blue-2na21p006-k11.html]] of wat vind je van deze?
Triest? Een nep eekhoorn om je nek? Doe even normaal joh, echt bont is bijna niet te betalen dus dat zal je niet zo snel zien hoor.
Hij is van esprit Heerlijk warm, ben ook echt een koukleum. Vorig jaar gekocht maar nu hebben ze net zoiets in de collectie edc - Getailleerde donsmantel kopen in de online shop
Geweldig! Hier hou ik dus echt van Denk dat ik ook maar eens ga surfen bij Zalando. Serieus niet eerder aan gedacht om eens bij hun te kijken. Voel ineens dat ik DE jas ga vinden zometeen haha Bedankt!
Triest? Die van mij is zo nep als maar kan 😁 denk dat er bijna geen echt bont tussen zit hier
Dat is echt niet waar. Kijk maar eenu op site van Bont voor dieren. De meeste kragen zijn van dieren.
+1 Helaas verkopen nog veel te veel merken echt bont. O.a. Nickelson en tot vorig jaar ook Gaastra. Op de website van Bont voor dieren staat een zwarte lijst en een lijst van merken die inmiddels geen bont meer verwerken in hun kleding.
Geen dank hoor, ik zag dat ze dit jaar bijna dezelfde weer hebben maar dan zonder bont aan de mouwen. Hij is van miss selfridge.
Ik dacht in eerste instantie dat ik dezelfde had gekocht van de week. Mijn jas lijkt er erg op, alleen is mijn jas maar 60 euro bij de Tacco. Ik had meer gereserveerd voor een nieuwe winterjas dus ik kon nog even flink verder shoppen. Ben er erg blij mee!
over dat bont...klopt idd dat sommige jassen echt bont bevatten. Hoeft helemaal niet duur te zijn. Nertsen zul je idd niet vaak zien maar konijnenbont komt heel vaak voor. Als je het wil weten..pluk maar een stukje uit het bont en steek het aan. Nepbont is zo weg en echt bont smeult veel langer