Hallo dames. Ik lees al een tijdje mee maar heb letterlijk een brandende vraag! Ik heb 3,5 jaar een relatie gehad met iemand en na de sex had ik niet zoveel pijn ( hij had bijna geen sperma productie) maar het was er wel!! Nu heb al een tijdje een nieuwe vriend! Zijn sperma productie is daarentegen een bom explosie. Maar de pijn is ook vele malen erger. Wij hebben allebij een soa test gedaan en ik draag ook geen schimmel bij me. De pijn begint zodra ik ga plassen het is een helse pijn. Als hij niet klaarkomt in mij heb ik nergens last van. Dus wat zou het kunnen zijn?
Sperma allergie idd. Eerste waar ik aan dacht. Zou er even mee naar de dokter gaan kijken wat hun advies is en of er wat aan te doen is
ik ken iemand die had idd hetzelfde als jij en ook sperma allergie. die moet het altijd met regenjas doen
Ik heb vroeger een vriendje gehad waarbij ik achteraf ook buikpijn had en een branderig gevoel.. alleen bij hem gehad dus hoeft niet persee sperma allergie te zijn maar kan ook zijn dat jullie geen 'match' waren.. heeft weer met ph waardes te maken geloof ik.. erg vervelend iig.. !
Als dit de partner is waarmee je verder wilt is dit natuurlijk niet echt leuk.. ik heb iig een hekel aan die dingen.. stel je voor dat je de rest van je leven nooit meer spontaan kan seksen....en altijd die stinkdingen tevoorschijn moet halen.
Erg vervelend natuurlijk, als er toch zonder klaarkomen geen pijn is kun je een condoom gebruiken, wil je zwanger worden dan is dat problematisch.
Ze zegt dat ze nergens last van heeft als ie niet klaarkomt. Lijkt me hetzelfde als geen condoom gebruiken. Maar dan nog kun je het volgens mij niet zo zwart wit zeggen dat het dan dus een sperma allergie is.
euhm veilig vrijen misschien aangezien jullie niet zo lang bij elkaar zijn en ook al heb je een test gedaan sommige soa komen later pas te voorschijn dus begin maar eerst met een condoom dan zal het ook wel helpen en verder denk ik ook aan een allergie dus alvast een tip slik niet in duitsland had een meisje het doorgeslikt en is helaas overleden succes met het sponseren van de condoomfabrikanten
Tja je kan ook eens naar de huisarts gaan natuurlijk samen met je vriend. Zullen toch ook wel testen voor bestaan lijkt me zo?