Ik ben inspiratieloos. Ik kom niet verder als een bloemetje of plant, maar ja, ze kopen ook alles zelf wat ze maar denken nodig te hebben. Pas nog een nieuw servies. Iemand nog een suggestie voor een kado, niet te duur, budget ca. 20 euro.
Krat met schoonmaakmiddelen en poetsdoekjes? Leuke deurmat Iets voor aan de muur/schutting in de tuin Vogelvoerding Enne.. planten zijn altijd goed!
Ik zou dan toch een plant doen, krijg ik zelf ook het liefst als 'ongevraagd kado' (dat klinkt onaardig maar je snapt vast wel wat ik bedoel)
Nee dat snap ik! Deze dan maar ; https://www.intratuin.nl/geldboom-pachira-aquatica-d-19-h-90-cm.html?gclid=Cj0KCQjw6s2IBhCnARIsAP8RfAj01zUEzIEdZH635CADlp5Ij-wlpWBX64_dNtcSbo5mlMUNh5ORS2oaAhcIEALw_wcB
Als ze iets willen hebben, kopen ze het gewoon. Daar gaat mijn bijdrage geen verschil in maken. Ik vind die geldboom wel heel erg leuk, morgen eens kijken of ze die hier bij het tuincentrum hebben. Iedereen kan wel een geldboom gebruiken toch
Ik heb laatst een bon gegeven van een tuincentrum en daarbij gezegd dat ik eigenlijk een plant wilde geven, maar dat ze zelf beter kunnen inschatten wat ze mooi vinden of waar ze het neer willen zetten. Ik zou dat ook prima vinden, aangezien wij weinig mogelijkheden hebben om een plant neer te zetten (geen vensterbanken etc). Zij waren er blij mee. En het bovenstaande geldboompje is ook leuk
Ik wil ook een geldboom OT: Wat ik zelf altijd heel leuk vond was een samengesteld bier- of wijnpakket. Of een kaaspakket. Een bon van een tuincentrum viel ook in de smaak. En gepersonaliseerde handdoeken/washandjes. Hebben ze kinderen? Ook iets voor hem meenemen!
Ons zou je dus totaal niet blij maken met een plant voor binnen. Voor buiten trouwens wel. Vind zelf een intratuin bon altijd wel leuk. Dan koop je daarvan toch wat voor in/om het huis. Ook al kunnen we dat ook wel zelf kopen,vind het dan altijd een leuke gedachte als ik daarna naar dat gekochte item kijk,dat we dat gekocht hebben met de bon van.. zo hebben wij gekregen bonnen bij elkaar gelegd en daarvan een weber bbq gekocht. Maar dat is toch met bijna alles wat je kado geeft, vooral als het gaat om bedragen onder de 30 euro dat je dat vaak ook makkelijk zelf kan kopen
Hebben ze huisdieren of kinderen? Anders daar ook rekening mee houden mocht je voor een plant gaan. De meeste planten zijn giftig. Heb al eerder een bloem of plant bij de wc of buiten gezet Een bon voor een plaatselijke thee of koffie zaak is ook leuk. Kunnen ze samen wat drinken met wat lekkers Een pakket van de zuivelhoeve doet het hier ook goed. Een pakket thee/ koffie met lekkers. Ik heb geen groene vingers maar een bon van de intratuin wat iemand benoemde zou ik ook leuk vinden
Heb je misschien iemand waarmee je het cadeau samen kunt geven? Want dan kan het budget omhoog . In dat geval kan ik een huisportret aanraden. Echt super leuk. https://www.linje.nl/c-5230575/huisportret/
Een bon zou idd beter zijn als geld. Bij hen verdwijnt geld nl. gewoon bij de boodschappen of nog erger, sigaretten. Dat vind ik niet leuk, dus vandaar liever geen geld.
Hier sluit ik me bij aan! Een verhuizing is bij uitstek het moment van opruimen/ontspullen. Dan zit niet iedereen weer op allerlei "dingen" te wachten (hoe lief bedoeld ook natuurlijk).