Bij welke straat in de buurt ga je wonen? Ik kom uit crooswijk en mijn ouders wonen nog in kralingen en mijn zoontje zit ook in kralingen op het kdv. Ik ben Sabrina 26 jaar, woon samen met partner, zoontje van bijna 2.5 jaar oud, 2 katten en een hoop vissen. hihihi.
Hoi! Wat leuk! Ik ben net verhuisd van Rotterdam naar Barendrecht en wij zijn ook bezig met zwanger worden. Heb mij ook aangemeld bij de hyves. Zijn er meiden uit Barendrecht?? Groetjes
Ha wat leuk! Ik ben nieuw hier en kom ook uit Rotterdam. Ik ben 29 jaar, woon samen met mijn vriend en we gaan voor de eerste
ik ben manon 27jaar woon in zevenkamp en gaan ook voor een 1e beebje. ik hou van shoppen bioscoopje pakken terrasje pakken van alles eigenlijk wel.
telt Nieuwerkerk ad IJssel ook? Ben Christa, 31 jr, mama van een dochter van 2 en we gaan voor een 2e. Hou van fotograferen (heb ook eigen site, zie profiel) reizen, terrasje pakken, film kijken
hoi meiden, hier nog 1 uit rotterdam, prinsenland, k ben 28 jaar en heb 3 kindertjes een dochter van 6 en 2 zoontjes van 5 jaar en 2 jaar en zwanger van de 4 de, zou het ontzettend leuk vinden om ook in contact te komen met andere mama's uit rotterdam, of in de buurt, groetjes
Ik kom van origine uit Ridderkerk en heb in Rotterdam op de MBO gezeten,dus wie weet ken ik 1 van jullie wel!
Hallo dames, Hier ook een Rotterdamse! Ik woon in Oud-IJselmonde, ben 29 jaar, al 14 jaar gelukkig samen en een zoontje van 2, heb een konijn en heel veel koikarpers hihi.
Hoi Dames!! Ik woon ook in rotterdam! rotterdam ijsselmonde om precies te zijn. Ik ben 24 jaar, ben 8 jaar al gelukkig met me ventje, en samen hebben we een dochtertje van bijna 6 weken. Verder hou ik heel erg van filmpjes kijken, foto's maken van me meissie en poezebeestjes. Naar Disney gaan, en verder moeten mijn hobby's nog ontwikkelen, Ik had het voor me zwangerschap nogal druk met werk etc.. Wie het gezellig lijkt mag me mailen hoor!
Dat zou best kunnen hih. Al moet ik zeggen dat ik heel weinig in dat winkelcentrum kom, misschien 1x per kwartaal ofzo. Ik ga eigenlijk altijd naar Ridderkerk.