Hallo, Wie heeft er ervaringen met de pil die Zoely heet?? Hij is nog niet heel erg lang op de markt. Er zouden meer lichaamseigen hormonen in zitten dan in andere pillen.... Bedankt voor de reacties!
jammer dat je geen reacties hebt gekregen! Ik ga vanavond ook beginnen met de zoeley.. Ben jij aan deze pil begonnen?
Hoi mamaTL, Ik ben inderdaad aan deze pil begonnen. Nu 2 weken geleden. Tot nu toe bevalt hij prima. Heb eerder andere pillen gehad, maar werd er altijg erg chagerijnig van. Nu heb ik er totaal geen last van. Mijn lijf moet er nog wel aan wennen want ik vloei nu nog steeds, maar dat zal, hoop ik, wel snel stoppen. Ook heb ik wat kleine pukkeltjes op mijn rug, maar hopelijk verdwijnen deze ook weer, om dan niet meer terug te komen. Succes met de Zoely... Groetjes
Dankje puckie! Ik ben van de week ook begonnen, hihi vandaag pas dag 3 hoor. Hoe zit dat met dat vloeien dan? blijft dat gewoon al twee weken doorgaan? Hoop voor mij niet, want ik heb juist de spiraal laten verwijderen omdat ik maar bleef vloeien.. We zullen zien.. Fijn dat je humeur er niet op achteruit is gegaan!
Hoi, Het vloeien is niet veel, maar het is er wel. Ik herken t wel van de andere pillen die ik gehad heb. Toen is t ook gauw genoeg gestopt, dus daar ga ik nu ook vanuit.... Wordt vervolgd! Groetjes
Hoi mamaTL, tijdens de eerste stopdagen nauwelijks ongesteld geweest. Dit was na een dag of 4 over. Nu tijdens de 2e pilstrip helemaal geen last van tussentijdse bloedingen. Tot nu toe.... Hoe is het bij jou?
Ik gebruik deze nu ook. Zit in de 3de week van de tweede strip. Ik ben tussendoor alleen niet ongestekd geweest. Tot nu toe bevalt ie me wel. Geen mentale klachten, geen vreetbuien, voel me wel mezelf. Iets last van pukkeltjes op mijn rug.
Hoi!! Goed om te lezen puckie!! en fijn dat hij jou ook bevalt marieke Voor mij ging het iets anders, ik kreeg vanaf de eerste week weer behoorlijk bloedverlies, afspraak bij de gyn gemaakt en het zit niet helemaal goed in mijn bm, dus moest gelijk stoppen met de pil en begin januari gaan ze met een camera'tje in mijn bm kijken.. mijn slijmvlies is heel dun vandaar waarschijnlijk mijn slechte reactie op anticonceptie en er zit iets in mijn bm, wat is nog niet duidelijk dat moet uit het onderzoek gaan blijken. Dus mijn klachten staan los van deze pil.. Had er naast het bloedverlies geen klachten van, maarja ben ook niet verder als twee weken gekomen Hoop dat het voor jullie een fijne pil gaat zijn, wie weet begin ik er later weer opnieuw mee.
Hier toch weer tussentijd bruinverlies, alweer een paar dagen. Niet heel veel, maar ja, het is er wel... Ik geef het nog even de tijd... Hopelijk is er voor jou, mamaTL, niets erg aan de hand... Groetjes
Ik hoop voor jou dat het onschuldig is. veel sterkte! De ene veel bliedverlies en de ander niet. Ik hoop wel dat ik de volgende placeboperiode ongesteld wordt.
Geen idee, ben nu met de tweede strip bezig, en heb volgende week mijn placebotableten. Ben de vorige periode ook niet echt ongesteld geweest in de placebo tijd.... Volgens bijsluiter 2-3 dag. Had ook tijdens de 2e strip weer 3-4 dagen wat last van bruinverlies. Hopelijk is dat bij de 3e strip helemaal over. Groetjes
puckie balen van tussentijds verlies..hopelijk is dat nu over! Hier nu zonder pil nog steeds niet ongesteld, van de ene kant heerlijk, van de andere kant lastig omdat je er toch rekening mee houd. Ik hou jullie nog even in de gaten, want als ik weer met de pil kan beginnen ga ik toch weer de zoeley proberen
Hier dag 2 3de strip. Ik ben niet ongesteld geworden. Wel wat krampjes maar daar blijft het bij. Ook geen spoting.
Dag dames, Ik begin morgen met mijn derde Zoely-strip en ben ook nog niet ongesteld geworden, zelfs geen tussentijds bloedverlies. Ik ben net met deze pil begonnen toen ze het Mirenaspiraal verwijderd hebben bij me. Met deze spiraal had ik ook totaal geen maandstonden, misschien komt het daarvan verder. groetjes, Axelle
Hallo, Ben nu bezig met de derde pilstrip. Wel ongesteld geworden op de derde dag van de placebopil. Maar wel heel weinig en maar 3 dagen. Hopelijk heb ik nu tijdens deze strip geen tussentijds bloed/bruin verlies. Groetjes
Tijdens derde pilstrip geen last van tussentijds bloedverlies... Mijn lichaam is nu gewend aan deze pil. Ben benieuwd hoe mijn menstruatie nu is tijdens de placebopillen... Groetjes
Pucky wat fijn!!! Bij mij is gecontateerd dat ik erg dun slijmvlies heb waardoor ik met bloeden reageer op lichtere pillen. Als ik weer aan de pil wil word dit er dus een met veel hormonen
MamaTL, hmm, dat is niet zo fijn.... Hopelijk heb je daar dan niet al teveel last van de bijwerkingen... succes! Groetjes
Ik heb deze pil nu 2 maanden gebruikt maar ben er niet tevreden over. Speciaal deze pil gekregen omdat ik snel last van bijwerkingen heb en het bij deze minder zou zijn. Ik heb juist ergere klachten gekregen, constant buikpijn, lage rugpijn, stemmingswisselingen.....