Ik ben ondertussen met de 4de strip bezig. Alleen spotting gehad dus nog steeds geen menstruatie. Ik voel me minder fit sinds ik met deze pil begonnen ben. Jeuk en snel en vaak misselijk. Ik pak ook wel elk virus op dus of ik deze pil de schuld Kan geven weet ik niet. Ik vind het nuet prettig helemaal geen menstruatie meer te hebben maar heb dus wel steeds meer kramp.
Ken ik niet. Zag de titel van dit topic en dacht echt: "O nee ik moet iemand stoppen voordat ze haar dochter Zoely gaat noemen". Gelukkig gaat het dus om een pil whahahaaa!
Ik ben gestopt. Na 4 aandoen geen menstruatie, haaruitval, jeuk, droge huid ben ik het zat. Nu kijken of deze klachten over gaan.
ben nu al sinds cyclusdag 18 ongesteld.... Hoop dat dit niet zo blijft!! het is niet veel, maar wel buikpijn. Of zal de pil te licht zijn voor mij??
Hallo, Ik heb de zoely ook gebruikt. De 1 strip lang gevloeid en tussentijds bloedverlies. 2e strip alleen tussentijds bloedverlies. De 3e strip geen tussentijds bloedverlies, maar geen menstruatie tijdens de stopdagen. Wel tijdens de 4e strip een flinke menstruatie gekregen. Na de 4 strip ben ik gestopt en tot nu toe, ruim 4 weken later, nog geen menstruatie. ... Voor mij geen zoely meer. Ik heb er nog over, ook dankzij mamaTL, die mij haar ongebruikte strips heeft toegestuurd. Mocht er iemand zijn, die deze strips wil hebben, dan hoor ik het graag. Ik stuur ze dan naar je op. Stuur me dan even een privebericht met je adresgegevens. Groetjes Puckie
Ik gebruik deze pil nu 4 maanden en ik ben nog niet ongesteld geworden. Ik heb alleen 1 doorbraakbloeding gehad