Naar aanleiding van het andere topic over zoenen, vroeg ik me af: Tongzoenen jullie nog veel met elkaar? Of blijft het bij een kus op de wang of lippen en houdt het dan op? Wij tongzoenen nauwelijks. Moet ook zeggen dat ik daar op het moment allemaal weinig zin in heb. Daarbij heb ik ook een ontzettend sterk reukvermogen, dus als hij nog maar een beetje uit zijn giecheltje ruikt, heb ik er al geen zin meer in. Zal ook wel door de hormonen komen, denk ik. Vroeg me af hoe dat bij jullie zit....
sins ik gestopt ben met roken en manlief nog steeds rookt niet zoveel meer ik kan er niets aan doen maar als hij gerookt heeft ( en dat doet hij heel de dag door) dan hoef ik gewoon geen zoen meer... vind het ook een verschrikkelijke gedachte dat ik dat ik nog rookte ook zo uit mijn giecheltje riekte... bah bah bah eerst een kauwgompie op tandjes poetsen dan kan hij een lebber krijgen doet hij dat niet wordt het een bescheiden kusje..
Hier doen we het nog wel maar niet zoals "vroeger". Bij thuiskomen en weggaan is het vaker gewoon een kus op de mond. En ik heb zo'n man dat als ik die een tongzoen geef dat die meteen "naar boven" wil haha..
Nee, alleen een gewone kus op de wang/mond. Ik vind het wel jammer want vind het juist wel fijn, maar vriend heeft er niet zo'n behoefte aan blijkbaar..
ja we doen dat nog wel maar niet meer zoals vroeger toen we beide nog niet veel meer te doen hadden dan alleen ons werk... nu met onze meiden erbij hebben we een druk schema en zijn we soms al heel erg blij dat we lekker naast elkaar kunnen hangen op de bank met een dvdtje erbij... maaar er zijn momenten dan gaan we helemaal los hoor hihi....
Eigenlijk nooit Alleen bij "het" gevoel.. Er werd al beschreven: Als ik dat doe, wil hij gelijk naar "boven" Hier dus alleen in het geval "boven" haha Maar ook de reden die ik al eerder gelezen heb; zoen geen asbak
Sorry hoor, maar een kus op de WANG... Met je man/ vriend?!? Ben ik nou de eneige die dat raar vind? Je kust elkaar toch gewoon op de mond lijkt me?!
Ik vind het niet raar, krijg altijd in de ochtend een kus op mijn wang en we geven elkaar ook wel eens een kus op de mond. Maar op de wang is niet apart hoor.
Maar zijn mijn vriend en ik nou de enigen die elkaar niet kussen/zoenen als we met elkaar naar bed gaan vraag ik me af..Ik lees dat iedereen hier dat wel doet