Hallo, Ik word echt gek van de jeukende bultjes. Het begon ongeveer 2wkn geleden. Eerst met een paar en ik dacht dat ik door een mug onderhanden genomen was. Maar het bereide zich uit tot over mijn hele lichaam binnen een paar dagen. Ik ben bij de huisarts geweest en die dacht dat het van bodylotion zou komen en ik mocht dat niet meer gebruiken. Maar het blijft zich steeds verder uitbereiden. Het enige wat in nu gebruik is shampoo, daar kan ik echt niet buiten. Wat zou het nog meer kunnen zijn? Ik een foto bijgevoegd ik hoop dat je het duidelijk kan zien. Het zijn die rode vlekjes.
hoi het kan van alles zijn. Ik zou wel terug gaan naar de huisarts. Je kunt inderdaad wel allergisch reageren op dingen in de zwangerschap, maar het kan ook zwangerschapsjeuk zijn. soms wordt dat veroorzaakt door je lever die minder goed functioneert. Wat je in elk geval nodig hebt is een verkoelende mentholpoeder. De arts zal eventueel bloedonderzoek laten doen naar leverfuncties. Succes! Mirjam
Beste Mirjam, Bedankt voor je reactie! Ik zal maandag even langs de huisarts gaan weer. Ik heb inmiddels zelf al mentholgel gehaald bij de apotheek en dat helpt wel iets. Maar ik heb nu een week niks gebruikt en ze worden niet minder, ik heb zelf het idee dat het steeds meer word. Dus misschien toch mijn leven. Groetjes, Sloppy