Aanstaande zondag hebben wij een feestje. Hiervoor hebben we nieuwe kleren gekocht en voor mijn dochter heb ik een heel schattig creme met roze gebloemd jurkje gekocht. Een paar maanden geleden al, niet wetende dat het nu zo koud is... Het jurkje is mouwloos en dus te koud. Ik ben al weken op zoek naar een roze bolero en een bijpassende legging... Nergens te vinden!!! Kijk ik niet goed of gewoon bij de verkeerde winkels? Hebben jullie deze recent nog gezien en zo ja, waar? Het gaat om maat 110 en dus niet online, want dat heb ik nooit meer op tijd binnen... Edit: het gaat om een ZACHT roze legging en bolero (mag ook een fijn beetje met knoopjes zijn)
Ik zou nog eens bij een andere Zeeman gaan kijken als ik jou was, wat voor roze zoek je? Ik heb vorige week namelijk nog een hardroze bolero en hardroze legging gekocht bij Zeeman, ook nog eens in 110/116, zou ze haast naar je op willen sturen maar dan komt het ook krap aan.
H&M Product Detail | H&M NL En dan roze aan klikken miss hebbben ze het in de winkel O zie dat het 110 is ooo ff verder kijken
als je hardroze wil hebben, dan zou je het in het wit kunnen kopen en met dyson wasmachineverf kunnen verven. Ze hebben hardroze in het assortiment.
Wehkamp en Zalando bezorgen het morgen nog, als je voor 21 uur vanavond bestelt. Dus dat kan makkelijk op tijd binnen zijn!
Ik heb ze bij de zeeman gezien, de primark, h&m en de zara. Het ligt er ook aan wat voor roze je zoekt.
Ik weet niet waar je woont maar wij hebben de winkel van der Ven in de buurt die Bakkaboe verkoopt die heeft ze zeker te weten.
Lief van je!! Het moet alleen wel echt zachtroze zijn... Hardroze staat er niet mooi bij helaas. Ik ben ook bij de wibra, zara v&d en h&m geweest. Die op de site van de h&m is prima, maar hier echt niet gezien (woon in omgeving den haag). Bestellen bij zalando ben ik groot fan van, maar ze bezorgen 2-5 dagen na bestelling, dus geen optie. Wehkamp zou ik inderdaad nog even kunnen kijken. Wel super dat jullie zo meedenken en zoeken!!
Hier ook op zoek naar een zacht roze bolero en legging, maar echt nergens te vinden . Lees dus even mee!
S&D le chic heeft een hele mooie, heb m zelf in het wit via k.leertjes.com maar die hadden ze daar ook in het zacht roze. misschien nog een optie , weet alleen niet hoe lang hun levertijd is.
Misschien Tuunte eens proberen. Ze hebben bolero's en leggings in bijpassende kleuren. Ik weet alleen niet of ze zacht roze hebben. Ik heb zelf twee setjes, in hard roze en turqoize