ooooh mensen ik ben vandaag 9 weken zwanger, en zo duizelig, niet normaalik voel me zo beroerd nu! Maar ik heb nog een meid 4 jaar rond lopen en kan het gewoon ff niet aan door dat ik zo duizelig ben, wie heeft er een tip voor mij??? 2 dagen geleden heb ik een ontzettende migraine aanval gehad en gister ging het beter maar nu ...zoooooooooo duizelig!!! tips???
Ik ben de eerste weken extreem duizelig geweest. Ik deed gewoon veel zoute dingen eten.. Verder kan je namelijk niks doen.
Wat bij mij hielp is even gaan zitten met je hoofd tussen je knieen, je handen op je hoofd en dan terwijl je je handen naar beneden duwt met je hoofd terugduwen. Op die manier stroomt er meer bloed naar je hoofd en heb je kans dat het weg gaat.
Bij mij lag de duizeligheid aan een lage bloeddruk. Ik at veel zoute dingen, zoals bijvoorbeeld bouillon, daar knapte ik vaak erg van op.
Bij mij lag de duizeligheid aan een lage bloeddruk. Ik at veel zoute dingen, zoals bijvoorbeeld bouillon, daar knapte ik vaak erg van op.