Dat dacht ik ook en dat klopt ook bij mij. Bij mijn zoon had ik heel veel zin in ziet en ook erg veel zin in salmiaklolly's(YUM) Bij mijn dochter had ik echt zin in zuur(augurken/appels) maar ook waterijsjes!
Hoi Dames, Inmiddels weten we dat we een knulletje krijgen. Ik weet ook niet meer wat er nou wel of niet wordt gezegd. Laatste tijden heb ik toch meer trek in chocola en ijs HEERLIJK!!!!
Toen ik rond de 24 weken was had ik ook een ijs kick (normaal ben ik totaal geen ijs freak!!) De aardbei cornets zijn niet veilig bij me, hahaha. Ik heb nu ook nog steeds meer trek in zoet..zoals chocola ofzo. Ik krijg een MEISJE! In het begin van de zwangerschap had ik echter meer trek in zuur!
Hmmm bij mij was het meer dat ik bij mijn zoont:je heeeel veel fruit at (misschien dan die zuur) en bij mijn dochter verzot was op chocolade dus die zoet klopt wel...!
Ja mooie bakerpraatjes zijn het. Maar soms klopt het toch wel. Ik heb ook meer zin in zoet en ik krijg een meisje. Af en toe zuur vind ik ook lekker maar niet heel vaak
Al die bakerpraatjes, volgens mij was bij mij zo ongeveer alles omgekeerd en had ik een jongetje in mijn buik zitten wat dus niet was.. Ik zou daar niet van uitgaan
Zoet, zuur, heet, flauw: ik had zin in alles en het is een mannetje geworden Nu heb ik voornamelijk zin in zure appeltjes en chocolade ijs en we verwachten ons 2e mannetje
Ik hou niet van zure dingen, ben de laatste tijd wel een zoetekauw maar wij krijgen toch echt een jongen...!!! Groetjes
Hallo! Ik heb veel pukkels( ben nu bijna 18 weken )(meisje), was absoluut niet misselijk!(jongen) Ik draag naar voren(meisje), en heb nergens trek in..(?) heb wel veel zin maar dat is niet veranderd sinds ik zwanger ben.. (jongen) En we krijgen een jongen! Dus heb geen idee aan welk patroon ik voldoe maar we zijn er heel blij mee!