Zoet geurende urine

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Elisa, 6 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisa

Elisa Actief lid

6 nov 2006
    258
    0
    0
    Amersfoort
    Ik ben gestopt met de pil. Nu a drie weken ruikt mijn urine heel vreemd, zoet. Een vriendin herkende dit, haar urine rook ook zoet toen ze net zwanger was. Herkent iemand dit?

2. CVW

CVW Actief lid

6 aug 2006
    109
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Maas en Waal
    Hoi Elisa,

Herken het helemaal!
    Bij al mijn zwangerschappen is dit ook zo geweest. Het ruikt gewoon anders.

Heb in september een MK gehad, en nu denk ik dat het alweer raak kan zijn omdat ik mijn urine weer hetzelfde vind ruiken. Moet helaas nog even wachten met testen omdat m'n NOD pas over enkele dagen is, maar het valt niet mee met wachten.

Bij mij is deze geur echt iedere keer het teken geweest dat ik zwanger was.
    Misschien moet je er een testje aan wagen!
    Succes en wie weet zijn we straks beide in gelukkige verwachting?!?

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Mijn urine ging juist veel sterker ruiken... Het had (heeft nog steeds niet trouwens) geen prettig geurtje! Maar ik denk dat dit bij iedere vrouw anders is...

4. Elisa

Elisa Actief lid

6 nov 2006
    258
    0
    0
    Amersfoort
    Ik hoop het! Wat vervelend dat wachten. Ik moet helaas nog even wachten. Verwacht de 16e pas mijn menstruatie... Misschien dat ik al stiekem een testje ga doen, je weet maar nooit. Ik voel me helemaal raar. Ging vandaag gestrekt omdat ik bloed zag toen ik in m'n vinger sneed! Ben echt misselijk. Maar hopen dat het ergens goed voor is!

5. Jessy25

Jessy25 Actief lid

1 nov 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    ja zuc6 en hoop dat je positief kan testen

6. Nomusa

Nomusa Lid

10 nov 2006
    60
    0
    0
    Nu moet ik zeggen dat het ruiken aan mijn urine niet tot mijn dagelijkse bezigheden behoort ( :) ), maar omdat ik dus ook overtijd ben dacht ik, ik probeer het gelijk, en ja.. het ruikt indd vrij zoet. Ik hoop dat dat ook echt zo is en dat ik me dat niet gewoon maar inbeeldt omdat ik zo graag zwanger zou zijn. Vraag me nu alleen af of die zoete geur niet ook kan komen doordat je zoete dranken of iets dergelijks drinkt?

7. nina23

nina23 Lid

21 sep 2006
    11
    0
    0
    rotterdam
    hoi hoi allemaal, ja ik ben nu ook een beetje aan het opletten of ik dingetjes merk aan mn lichaam, merkte wel op dat mn urine sterker ruikt dan normaal en dat heel de dag door? en heb naar mijn idee meer bultjes op mn tepels? nou zal het over een paar dagen weten als ikniet ongesteld word?! :rolleyes:

8. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Goh.. ik heb net 5 minuten geleden dezelfde vraag gesteld over urine bij 'zwanger'. Ik ben nu bijna 7 weken zwanger en mijn urine ruikt heel erg sterk. Kan hier ook weinig over terug vinden op internet.

9. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    ik heb ook ns gelezen dat je een beter reukvermogen hebt als je zwanger bent,misschien ligt het niet aan de urine,maar omdat je wat beter ruikt?

10. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik merk niet echt dat mijn reukvermogen beter wordt. Dan zou je het de hele dag moeten merken met alles? Nee, ik denk echt dat geur van de urine sterk is veranderd..

11. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Ik heb precies hetzelfde! Sinds een kleine week (denk ik) ruikt het veel sterker dan anders (volgens mij niet zoet, in elk geval vind ik het geen prettig luchtje).
    Heeft iemand al meer informatie hierover gevonden? Is het misschien gewoon geconcentreerder ofzo?

12. mae

mae Actief lid

12 sep 2006
    156
    0
    0
    de Wijk
    denk niet dat het aan het reukorgaan ligt.
    Mijn vriend vond namelijk tijdens het zwanger zijn dat de boel daar ook anders rook.
    Dus maakten we er maar grapjes over in de trant van goh net of je nu dus vreemd gaat alleen zit er nog wel dezelfde vrouw aan vast :)

13. anietje

anietje Actief lid

16 nov 2006
    263
    1
    0
    Verpleegkundige
    anders rook? en urine die anders ruikt?
    ik heb het idee dat mijn vagina ook anders ruikt--> ookzoet.
    herkent iemand dat ook?
    Of komt het omdat je er nu op gaat letten?
    liefs anita

14. CVW

CVW Actief lid

6 aug 2006
    109
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Maas en Waal
    Hoi Anietje,

Het zal voor een deel te maken hebben met het feit dat je reukorgaan alles ineens sterker ruikt, een deel met het feit dat er toch HCG inzit wat wellicht die andere geur veroorzaakt, en misschien ligt het ook wel aan het feit dat je gewoon zwanger zijn wilt ruiken.

Maar ik heb bij al mijn zwangerschappen iedere keer hetzelfde geurtje gehad en dat is mijn eerste symptoon waaraan ik "altijd" (4x nu) merk dat ik weleens zwanger zou kunnen zijn!

Ruik ze! Grapje!

15. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hi Annietje,

Ik had dat ook toen ik zwanger was. Inderdaad rook het hele "zaakje" rook zoet.
    Het hartje van mijn vruchtje is helaas gestopt bij 10 weken en een dag, maar ik bleef die zoete lucht houden. Pas na de curettage verdween dat.

16. Elisa

Elisa Actief lid

6 nov 2006
    258
    0
    0
    Amersfoort
    Helaas helaas niet zwanger. Moet dus een andere oorzaak gehad hebben die zoete geur. Het is nu ook weg. Heel vreemd allemaal...

17. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Vind sinds enkele dagen ook dat me urine anders ruikt.
    Zit nu op dag 20 van me cyclus. Dag 7 na me inseminatie.
    Zou het misschien?

Groetjes Marjo

18. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    toen ik zwanger was rook mijn urine alles behalve zoet.
    Maar wel heel anders, het was donker geel met troepjes erin.

maar stofjes in je urine heb je ook vaak na je ei en dat is dan de hormonen progestoron en oestrogen heb ik gelezen.

Deel Deze Pagina