Ik nu ook al bij 8 weken.. niet echt knellen, maar wel zo'n gevoel van.. aah.. zit me niet lekker, met name in de avonduren..
Hoi, Ik ben net 6 weken zwanger en heb ook enorm opgezette darmen en lijk nu al 3 maanden! Gelukkig zijn mijn spijkerbroeken van laag model en gaat het enigzins maar ben bang dat ik enooooorm dik ga worden in de toekomst. Maar dat heb ik er wel voor over. Wacht even op de uitverkoop en ga dan lekker voor een paar nwe zwangerschapsbroeken. Groetes, Marijn
Ik ben net 6 weken en heb al een zwangerschaps buikje! Ik kan geen eens mijn eigen broeken meer aan! Heel vervelend! Maar toch ook heel leuk (maar niet voor de portomonee) Liefs Geraldine
Hoi ik ben net 5 weken en ik heb er ook al last van broeken knellen een beetje en heb ook inderdaad al een klein buikje
Ik ben nu 6 weken en pas ook alleen nog maar broeken die wat ruimer zitten. De rest knelt allemaal alsof het allemaal opeens 2 maten te klein is. Ben blij dat ik niet de enige ben
Ben heel blij dat ik niet alleen ben. Mijn broeken zaten veel te strak. Ben ff gaan shoppen bij de H&M en heb me ff laten gaan. Volgens mij heb ik nu recht op aandelen ofzo voor het bedrag dat ik uitgegeven heb Maar ik draag ze nu een halve week en mijn zwangerschapsjeans zit ZALIG. Het lijkt wel ( mijn vriend ziet het ook) of mijn buikje meer zichbaar is daardoor. Die broeken zijn natuurlijk anders gesneden he en tvalt meer op nu. Ben zo fier met mijn buikje!
mijn broeken knellen ook al! morgen maar ff kijken naar positiebroeken van de vorige zwangerschap heb ik alleen maar zomer kleding!