Nou meiden, daar gaan we weer... Ja, volgens mijn banner is het testdag, maar mijn ovulatie was laat deze maand, dus ik moet nog tot het weekend wachten. Ondertussen krijg ik het 's nachts steeds drukker. Gisteren werd ik wakker nadat ik me met een kinderwagen een weg had gebaand door een pannenkoekenrestaurant in een oude molen. De begane grond was helemaal vol, de eerste verdieping was roken, dus daar wilde ik ook liever niet eten, maar op de maalzolder was nog plek. Het was lastig genoeg om de kinderwagen die wenteltrap mee op te slepen, maar de zolder was gezellig ingericht en Ewan McGregor zat appeltaart te eten op de grond. Ik kan je vertellen, die man houdt van appeltaart! Kennelijk kon ik ook slapen in de molen. Midden in de nacht werd ik wakker. Ik keek uit het raam over de rietlanden. De mist steeg op uit de slootjes en de volle maan gaf een sprookjesachtig licht. Ik baalde ervan dat ik mijn camera niet bij me had. Afgelopen nacht was het nog drukker: Eerst stond ik op een camping met mijn zusje, een vriendin en een vriend. De tent had geen grondzeil, dus we moesten in het gras slapen, tussen de kauwgompjes en de sigarettenpeuken. Jammer was dat. Vervolgens moest ik een fiets op slot zetten bij Schiphol. Dat viel nog niet mee, want de fiets moest opgehangen worden aan het fietsenrek en vervolgens moest ik hem met een hele lange ketting vastmaken aan een andere fiets die daar al hing. Mijn zusje hielp me erbij, maar zij snapte niets van de ketting. En daarna ben ik met Daffyd Thomas naar een reusachtige ondergrondse seksshop gegaan. Maar goed, je kent Daffyd, hij vond het verschrikkelijk tussen al die speeltjes en video's, dus we zijn de kinderopvang in gevlucht en we hebben gezellig op het paarse kleed naast de pluche hond gezeten en een kopje thee gedronken. Vorige maand droomde ik ook al vreselijk druk voor mijn menstruatie, dus ik ga er niet vanuit dat dit symptomen zijn. En natuurlijk droom ik van een kinderwagen, immers, ik heb een kinderwens. Dat heeft ook nergens wat mee te maken. Net zomin als mijn verstopte darmen, het feit dat ik naar de avond toe telkens lichtjes misselijk word en de subtiele stippellijn die steeds duidelijker zichtbaar wordt rondom mijn tepelhoven. Allemaal nonsens! Maar ik dacht, ik vertel het toch maar even. Belle, weet zeker dat er weer niets aan de hand is.
Hey, Nou ik eigenlijk ook hihi \/ Wat een leuke dromen heb jij zeg. En al die details dat heb ik nou nooit Heb vorige maand 1 keer gedroomd dat ik zwanger was en een dikke buik had verder nog nooit iets wat ook maar met babys te maken heeft. Hou je ons wel op de hoogte. liefs sancho
Belle! Ik heb weer op je verhalen zitten wachten, jij kan zo leuk schrijven! Ik hoop echt dat het deze maand niet alleen bij dromen blijft. Ik duim voor je dat dromen eindelijk werkelijkheid worden (de kinderwagen dan, hou het ophangen van een fiets op schiphol maar even achterwege ) Liefs, Tijgetje
Haha, Belle, wat grappig! Ik kan je zeggen dat ik, sinds ik zwanger ben, bijna elke nacht van die vreemde dromen heb. Trouwens, toen ik pas gestopt was met roken had ik het ook. Waarschijnlijk ligt het bij mij wel aan lichamelijke veranderingen. Ik hoop voor jou dat het daar ook aan ligt!
hoi belle, heeeel herkenbaar dat naar de zolder of bovenverdieping moeten zoals in je eerste droom. wat zou dat toch betekenen ? ik kan ook zo heftig dromen al ben ik de laatste tijd even droomloos. ik denk in ieder geval dat je zorgelijk bent op het moment vanwege je drukke dromen. groetjes iris
he belle ik zag dat je van fotograferen houdt in je album. ik fotografeer ook graag en ben je bekend met kleurgamma ( fotolab in amsterdam) toevallig? groetjes irisje
He Belle, Ik zat me net af te vragen hoe het met jou zou gaan, en ik word op mijn wenken bediend. Je schrijft inderdaad, zoals de andere dames al opmerkten, erg leuke stukjes. Ik zou wel eens met je mee willen dromen! Hoe kom je erbij, naar een seksshop met Daffyd! O ... my... God Ik hoop voor je dat je niet zelf ook zo'n ehm.. bijzonder pakje aan had? In ieder geval hoop ik van harte dat je deze maand de whisky etc. echt een definitief in de kast moet laten. En dat zeg ik niet alleen omdat ik benieuwd ben naar je verslagen over het inslaan van babyspullen in de Hema enzo. Groetjes Maris
hahahahah ik ben ook zo'm droom doos.. allemaal gekke dingen! maar naar een sexshop met Daffyd hahahhaa nog niet gedaan!
ik heb er ook veel last van de afgelopen dagen! Best irri en je word wakker met het gevoel was het nou echt of wat... maar goed zal er wel bij horen! Liefs Geraldine
men ..neem me mee in je dromen ...! hahahaha meid ik wens je heel veel suc6 met wachten en ik duim voor je dat het gedeelte van de kinderwagen werkelijkheid wordt
En toen droomde ik zomaar weer twee nachten achter elkaar niets. En mijn temp is nu ook al twee dagen aan het zakken. Maar het goede nieuws is dat ik nu eindelijk officieel, volgens alle berekeningen overtijd ben. Mijn ovulatie was later dan anders, maar normaal gesproken duurt mijn luteale fase 13 dagen max, en het is nu dag 14. Ja, natuurlijk hadden we afgesproken dat we tot zaterdag zouden wachten met testen, en natuurlijk had ik vandaag helemaal niets te zoeken bij het Kruidvat, en natuurlijk zat ik een kwartier later toch op de wc met een zwangerschapstest. Ik ben nu eenmaal een onbetrouwbaar type. En natuurlijk was ik haast niet teleurgesteld toen de test negatief was. Ik bedoel, in de gebruiksaanwijzing staat toch dat je de test na gebruik kunt wegwerpen? Nou, dat deed ik dan ook. Dwars door de kamer heen. Maar goed, dit is het symptomenforum, dus daar gaan we: Ik heb honger, ik heb vlinders in mijn buik, Ik heb de hele dag het gevoel dat ik een brok in mijn keel heb, ik ben moe, mijn borsten voelen verdacht normaal 8-[ en oh ja, ik heb vandaag meer puistjes op mijn kin dan toen ik vijftien was. 14 DPO en niets aan de hand dus. Je weet toch... Belle.
Oh belle, Geweldig jou verhaal en vooral dat rondstruinen in de drogist haha daar heb ik ook een handje van. Denk dan... kan mij t schelen doe het gewoon.... Loop hier iedereen te adviseren WACHT TOT NA NOD....... maar zelf doe ik het liefst zoveel mogelijk testen, en ook begin ik (een beetje) te wennen aan de testen met maar 1 streep.. Uiteraard hoop ik dat je hcg gewoon nog te laag is en daarom neg test. Toen ik zwanger was testte ik pas 11 dagen overtijd licht positief.. liefs sancho
He Belle Zwangerschapstesten via de Webwinkel zijn een stuk goedkoper en heb je snel in huis, hoor. Nah, ik kan je een handje geven, want ik weet, voel nu al dat het niet gelukt is deze maand. Tsja.... irisje