Miskraam of toch niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Moolenaar, 12 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moolenaar

    Moolenaar Lid

    28 nov 2005
    28
    0
    0
    Ik ben al 7 weken zwanger, maar ik heb het gevoel dat het niet meer leeft, of dat het er niet meer is of zo.

    Heb geen last van zwangerschapkwaaltjes, zoals kramp en rek pijn in mijn onderbuik en ook geen last van mijn onderrug. ( in het begin wel)

    Ik vloeide doorzichtige afscheiding, maar dat schijnt normaal te zijn, maar nu is het af en toe elastisch en rekbaar!

    Misselijk ben ik nog niet echt geweest, wel heel gevoelige borsten, ben van cub b naar een D gegaan, moest samen met mijn vriend erg lachen toen we een bh gingen kopen haha :D

    Wat denken jullie, zal ik nog een testje doen of gewoon afwachten, ga volgende week Dinsdag naar de verloskundige voor een voorgesprek.

    :(: :confused: :oops:

    Groetjes ikke.
    [/b]
     
  2. nik2004

    nik2004 Actief lid

    9 nov 2005
    118
    0
    0
    hoi hoi

    ik heb op 14 november een miskraam gehad. bij mij werd verteld bloedverlies en buikpijn duidt op een miskraam als het tegelijkertijd is. Bloed verlies alleen of alleen buikpijn duidt meestal niet op een miskraam. Een test doen heeft geen zin. Bij mij zat het zwangerschapshormoon een week na de miskraam nog bij een test.

    ben heel benieuwd dinsdag, heb je de verloskundige gebelt??? misschien mag je wel eerder komen. ik heb toen ook gebelt en mocht diezelfde dag nog komen.

    veel succes en schaam je nooit om te bellen hoor daar zijn ze voor en dat zullen ze ook zeggen!!!

    hopelijk hoor ik snel goed nieuws van je.
     
  3. Moolenaar

    Moolenaar Lid

    28 nov 2005
    28
    0
    0
    Bedankt voor je antwoord, ben nu al een beetje gerustgesteld.

    Ga zo de verloskundige bellen, misschien dat ik dan even langs kan komen.

    Hopelijk leeft het kleine vruchtje nog, heb geen krampen en ook geen bloed verlies :evil:

    Ben jij nu weer opnieuw begonnen dan?

    Succes, laat je het nog wel weten ;)

    Groetjes ikke
     
  4. nik2004

    nik2004 Actief lid

    9 nov 2005
    118
    0
    0
    tja een ingewikkeld verhaal. De eerste weken na de miskraam niet, maar op een gegeven moment begon het weer te kriebelen. dus de kans dat ik zwanger is is heel klein, geklust na de eisprong waarschijnlijk, maar je weet maar nooit. Maar ik wil idd het liefst weer zo snel mogelijk zwanger zijn. Maar ja nu heeft het ook 7 maanden geduurd dus ga er wel weer vanuit dat het nu ook zo lang duurt, maar het kriebelt wel.

    heb ook het idee dat ik dan pas mijn verdriet kan verwerken door naar iets anders toe te leven.

    heb je al gebeld???
     
  5. Moolenaar

    Moolenaar Lid

    28 nov 2005
    28
    0
    0
    tjee wat een verhaal, hoop voor je dat het nu weer raak voor je is.

    Zou zelf niet weten wat ik zou doen dan, moeilijk ja dat wel.

    Net gebeld, maar ze neemt nog niet op, weet dat ze vanmiddag weer op haar praktijk is dus ik probeer het zo nog eventjes dan.

    Ik duim voor je dat het deze keer wel een volwaardige zwangerschap wordt, zou toch wel een hele geruststelling zijn.

    Groetjes ikke
     
  6. nik2004

    nik2004 Actief lid

    9 nov 2005
    118
    0
    0
    ja als ik nu zwanger zou zijn zou ik super ongerust zijn, maar ook even dolgelukkig

    maar ik duim nu heel hard dat het bij jou goed is hoor!!!

    maar dat zal vast wel, en zeker bellen!!! ik hoor het wel!!!
     
  7. Moolenaar

    Moolenaar Lid

    28 nov 2005
    28
    0
    0
    Zo ben ik ook weer, ik heb gebeld met de verloskundige en haar eindelijk aan de lijn gekregen.

    Mocht gelijk langskomen, ze woont achter mij zo'n 5 minuten lopen, dus ik was daar heel snel.

    Daar met een bak thee zitten praten en ze heeft natuurlijk gevraagd of ik bloedingen en krampen had.

    Dat heb ik niet dus ik hoef me nog geen zorgen te maken, wel kan het zijn dat het vruchtje niet meer leeft en een paar weken later wordt afgestoten :oops:

    Maar ze heeft mij nog onderzocht en zei dat ik het nog even moest afwachten, mocht het nou niet goed gaan direct bellen.

    Dus nu maar weer afwachten, moet toch nog werken dus daar kan ik mijn gedachten een beetje opzetten.

    Nog een weekje en dan weer naar de verloskundige, hoop dat ik dan nog nergens last van heb :cry:
     
  8. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    heel veel succes volgende week.... ik zal duimen!

    nik2004: ik duim ook voor jou dat het weer gauw raak mag zijn
     
  9. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Ik duim voor je dat alles in orde is!
    Je houdt ons toch wel op de hoogte he?

    Groetjes, Wendy
     
  10. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Maar is het dan gewoon een gevoel wat je hebt? want niks duid op een miskraam. Is het misschien je onzekerheid?
     
  11. Mriek

    Mriek Actief lid

    1 dec 2005
    344
    1
    0
    Hoi Moolenaar,

    Ik duim voor je! Hopelijk is alles gewoon goed en kun je lekker zwanger zijn.

    Mriek
     
  12. Moolenaar

    Moolenaar Lid

    28 nov 2005
    28
    0
    0
    Bedankt voor jullie steun.

    Nou ik ben een beetje onzeker geweest, maar dat hoef nu niet meer.
    Ik heb sinds gisteravond ineens last van misselijkheid en mijn borsten doen weer zeer, dus volgens mij zit het wel goed hihi

    Moet gewoon goed hoop houden.

    Ik hou jullie in ieder geval even op de hoogte als ik volgende week naar de verloskundige ben geweest.
     
  13. nik2004

    nik2004 Actief lid

    9 nov 2005
    118
    0
    0
    oh molenaar ik duim voor je!!!

    Komt goed!!!
     
  14. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    heel veel sterkte en probeer niet te veel te piekeren kweet valt nie mee :(
    sterkte meis en ik duim dat alles goed zit bij je

    gr debbie
     
  15. Moolenaar

    Moolenaar Lid

    28 nov 2005
    28
    0
    0
    Nou nog eventjes en dan mag ik naar de verloskundige, om drie uur.

    Ben wel benieuwd hoor, wat ze allemaal gaat vragen en doen :D

    Heb al heel veel gelezen in boekjes en op het Internet.

    Oja weten jullie soms of er nu al een bloed afname wordt gedaan?
    (ik heb het niet zo op prikken) :( :oops: :cry:

    Heb nu al meer vertrouwen in mijn zwangerschap, ben nog steeds misselijk en zelfs beroert hahaha :p :)

    Ik laat jullie morgenavond even weten hoe het was bij de verloskundige ;)

    Groetjes Patricia
     
  16. nik2004

    nik2004 Actief lid

    9 nov 2005
    118
    0
    0
    succes bij de vk en gelukkig heb je de kwaaltjes vaak een goed teken!!!
     
  17. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.008
    4.182
    113
    Ik heb wel mijn papieren voor het afnemen van bloed meegekregen (labformulieren) maar hoefde pas te laten prikken bij ongeveer 12 weken.

    Wat ik wel vreemd vind is dat ze weer op rubella en hiv gaan testen terwijl dit 5 maanden geleden nog gedaan is. Maar dat schijnt weer standaard te wezen.

    Deze keer wordt er ook geprikt op antistoffen voor de waterpokken omdat ik niet weet of ik dat als kind heb gehad. Ze controleren je suikergehalte en je ijzergehalte en als het nog niet bekend is gaan ze ook kijken wat je bloedgroep is.

    In totaal 'koste' het me de vorige keer iets van 6 buisjes bloed, maar ach daarvoor hoeven ze maar 1 keer te prikken.

    Groetjes
     
  18. Moolenaar

    Moolenaar Lid

    28 nov 2005
    28
    0
    0
    hahaha ja dat dacht ik wel, nou ben benieuwd morgen dan.

    Als ze me morgen doorverwijzen, dan moet ik daar gaan liggen, want ik ben al eens een keer bijna flauwgevallen.

    En nu zeker als ze 6 buisjes van mij gaan aftappen haha, denk dat ik dan in een coma raak haha

    Maar ik denk dat het allemaal wel meevalt, maar me drukker dan het is.

    Dank je nik2004

    Jullie horen nog van mij.

    doeiiiiiiiiiiiiiii groetjes Patricia
     
  19. Moolenaar

    Moolenaar Lid

    28 nov 2005
    28
    0
    0
    Nou ik ben vandaag naar de verloskundige geweest en wat was ik toch nerveus hihi :oops:

    Alles is in orde, mijn bloeddruk is goed en ze hebben een buisje bloed afgenomen en verder heeft ze nog een buik onderzoek gedaan.

    Vrijdag ga ik alvast bellen voor een afspraak in het ziekenhuis voor een termijn echo, erg spannend allemaal :D

    Was zo nerveus dat ik het steenkoud had en ze kon mijn ader niet goed vinden hihi :D :) :)

    Zo weer een hele geruststelling hahaha ;)
     
  20. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.008
    4.182
    113
    Op zich heb ik dan 1 voordeel bij jullie aangezien wij in een kleine stad wonen heeft onze verloskundige zelf een echo apparaat in de praktijk.
    Dat betekend voor mij geen extra afspraken bij een ziekenhuis maar meteen onder de echo (heerlijk scheelt toch een aantal zenuwen).

    16 januari mag ik weer voor een echo, niet omdat het volgends de verloskundige nodig is maar omdat hij iedereen een mooi plaatje van haar kind gunt. Tja op de foto die ik heb van de 7 weken is nu eenmaal niet veel meer tezien dan een wit streepje in een zwart zakje, toevallig weet ik dat dit het kind is en hebben we het hartje zien kloppen.

    Groetjes
     

Deel Deze Pagina