Bij mijn dochter stond er nog op de verpakking dat je liga als koekje kon geven. Dit is nu veranderd naar vanaf 10 maanden. Weet iemand waarom dat is? want volgens mij is het toch dezelfde liga? Mijn dochter vond het altijd heerlijk, en wil het mijn zoontje eigenlijk ook gaan geven...
dacht omdat het zo plakkerig is dat het een bal kan worden in de mond. Ik heb laatst één gegeven vond ze heerlijk, maar toen ze kleiner was deed ik het voor de zekerheid maar niet.
Klopt, viel mij inderdaad ook op Maar het is waar dat het ontzettend kleeft en blijft plakken aan het gehemelte. Die vanaf 10 maanden kruimelt gewoon
Oh oke, dat is dus de reden. Ik vond ze vanaf 4 maanden juist zo handig omdat ze een soort van smelten? Mijn zoontje is nu 8 maanden, eet al brood en geprakt eten, dus ik gok het er op
Heb je een keer voor de gein gelezen waar de liga voor 4mnd van gemaakt is? Als hij 8mnd is, geef dan die van 10mnd gewoon.
Hier is laatst nog een hele discussie over geweest in een ander topic... De reden is inderdaad dat die liga teveel 'samenkoekt' en je kindje het niet meer goed door kan slikken en het blijft steken in de keel. Liga heeft dit aangepast op de verpakkingen omdat een kindje in zo'n bal gestikt is blijkbaar. Zou inderdaad dan de liga vanaf 10 maanden pakken voor je zoontje als hij al 8 maanden is en verder alles goed eet.... Kan hij daar lekker van smikkelen!
Vqn erwten, rijst, suiker, soya en aardappelzetmeel Iieeuuww! Tja, je moet iets als een 'koek' maakt zonder granen, ei en/of melk.
Haha, getsie! Dat maakt de koekjes die ik altijd lekker vind/vond een stuk minder aantrekkelijk! Thanx Adi !