hoi allemaal zoals jullie gelezen hebben zijn mijn vliezen gebroken, ben vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest en hebben ze alles weer na gekeken, alles zag er nog goed uit, ze laten mij max 72 uur met gebroken vliezen lopen dus is het zaterdag nog niet spontaan begonnen, dan gingen ze gelijk beginnen met een infuus. ze hopen erop dat het spontaan begint, ik trouwens ook, moet wel zeggen heb af en toe last van ongi pijnen maar of dit het begin is? maar bij deze dus weer een kleine update van deze kant en misschien weer tot morgen en anders horen jullie het gauw als het gaat veranderen veel liefs jacha
Succes! *De kleine is er bijna, de kleine is er bijna, de kleine is er bijna in de gloria, in de gloria, in de gloooriiiiiiiaaaa! *
spannend zeg het schiet nu op, maar wat laten ze je lang doorlopen als het niet zelf komt, vond bij mij al lang 42 uur, en daarna kan je de kleine ook nog niet bij je houden i.v.m. infectie gevaar te lang zonder vruchtwater, dus ik hoop dat het snel doorzet bij je en dat je je kleine ukje lekker in je armpjes kan nemen. Succes en sterkte.