Haai, Heeft iemand hier misschien ervaring mee of kan mij iets meer informatie geven.. Ik heb ongeveer 2 weken geleden test gedaan was positief, ik na de dokter nou die heeft de test gecontroleerd en zei dat die overduidelijk was. 2 dagen erna was het streepje verdwenen, ik nog een test gedaan negatief nog 2 testen gedaan allebei negatief bij de dokter nog een test gedaan ook negatief. Ik heb een bloedtest gedaan, maar daar heb ik nog steeds de uitslag niet van.. (is ook al 2 weken geleden) Nou had ik Afgelopen maandag wat rozig bloed met slijm toen ik na de wc was geweest dus ik dacht ik word ongesteld. Dus niet.. Normaal ben ik altijd vanaf dag 1 dat ik ongesteld word dat het eruit stroomt.. en nu is het alleen als ik na de wc ga dat er een beetje op de wcpapier zit en daarna nog een beetje. het is ook raar van kleur bruinrozig achtig. Heeft iemand hier ervaring mee en weet misschien wat dit betekent? Ik ben nu echt ten einde raad. Gr. Kim
Als ik jou was zou ik gelijk mijn huisarts bellen om ten eerste te vragen wat de uitslag was van de bloedtest (die duurt toch echt geen 2 weken hoor!) en ten tweede omdat je wilt weten wat dit betekend. Succes!
Jaa ik had vanochtend gebeld, maar nog steeds niet binnen. De dokter zou me nog terug bellen maar ook nog steeds niet gebeurt...
Toevallig heeft mijn schoonzusje precies hetzelfde gehad... die had een clearblue test gedaan en was hartstikke positief! Daarna nog 3x getest en deze waren negatief, naar de dokter geweest en ook negatief getest en ook de bloedtest was negatief! Ze had wel misselijkheidsklachten enzo, en voelde zich ook totaal anders... uit eindelijk bleek ze niet zwanger... wel erg vaag dat de eerste test (en clearblue lijkt me toch erg betrouwbaar) positief was! Volgens de dokter komt het 1x in de 10.000 ofzo voor dat het positief aangeeft, maar dat ze dan niet zwanger is! Hoop dat jou bloedtest positief is, en dat je gewoon hartstikke zwanger bent... maar blijft raar...