Dag dames, Sinds vandaag heeft mijn urine een heel andere geur dan normaal. Het is een zoetige/weeige geur die ik ook wel eens aan het einde van mijn menstruatie ruik. Gaat er bij iemand een belletje rinkelen? Daarnaast heb ik ontzettend veel afscheiding en ietwat pijnlijke borsten. Heb op dag 22 een testje gedaan, maar was (natuurlijk) negatief. Ben benieuwd naar ervaringen van anderen... Groetjes!
Bij mij rook (en ruikt nu nog steeds) het ook anders...en het was ook veeeeeeeeeeel geler! Ook dat is nog steeds.. Wie weet meid! x
Het is bij mij ook veel geler. En, raad eens....ik had net een licht tweede streepje op de test! Het is nog een klein beetje onwerkelijk.... x
Van harte gefeliciteerd meid!!!! Hebben jullie ook in de ochtend dat je plas iets bruiner is en danoverdag gewoon echt geel?
Ja ikdacht al zou ik een blaasontsteking hebben ofzo de hele tijd naar die kannetjes van moeders voor moeders staren hahahaha
Hello, Ik heb dat ook sinds gister. Echt een hele aparte zoete geur vind ik... Mag van het weekend testen dus ben wel heel benieuwd. Zou het de zwangerschap kunnen zijn? xxx
Dankjewel! We zijn ook erg blij! Hoe gaat het met jouw zwangerschap? Zie dat we precies 3 weken schelen... x
HI! ja gaat goed hoor! Bijna nergens last van eigenlijk! Wel nog steeds gelere en zoetere urine! In mn album staan echo's! Dus ondanks dat ik er nog weinig van merk kun je zien dat mijn beeb toch echt goed aan het groeien is! ( ooo ben nu al zo'n trotse moeder die te pas en te onpas met foto;'s van dr kind loopt te zwaaien! hahahaha) x
Allereerst gefeliciteerd! Van die 'zoete' geur herken ik en dan vooral de kleur: geler dan anders! Maar als ik veel drink wordt het gele lichter (is ook beter ivm blaasontstekingen enzo) Maar het klopte dus! geniet van de zwangerschap! (Ik ben nu bijna 11 weken en heb het nog steeds...)