Wie kan mij helpen? Ik heb op de computer het kruidvat fotoprogramma staan, daar heb ik een aantal albums gemaakt, waarvan ik er 1 nog niet besteld heb, maar dit nog wel wil doen. Nu krijg ik steeds de vraag of ik de software wil updaten, maar ik durf het niet, omdat ik bang ben dat mijn gemaakte albums dan verdwijnen. Wie weet of dit klopt? Verdwijnt tijdens het updaten je gemaakte en nog niet bestelde fotoalbums of blijft dat gewoon in het programma staan?
Die vraag krijg je elke keer en ik heb in ieder geval nog niet gehad dat er een album weg is gegaan. Gaat ook om een prijsupdate vaak waarvoor ze moeten updaten.
Heb laatst heel veel foto's besteld via kruidvat en een fotocadeau, althans dat dacht ik. De overdracht was niet gelukt en heb er niks van gehoord verder. Ik bestel dus niet meer via kruidvat.
ik ben echt foto gek en verstuur t altijd via kruidvat en heb echt nog nooit problemen gehad. doe t nu al jaren 1 keer per maand. en dan ook echt 200 foto's per keer ofzo..normale maat en ook grotere en poster formaat
Ik maak ook al best lang gebruik van het kruidvat en het bevalt me prima. Ik ga dan toch de gok maar wagen en eens ee update doen. Bedankt! Hier mag een slotje op!