Hahaha Zoiets heb ik ook ooit meegemaakt, toen bleek het de fiets van mijn neefje "Nondeju, iemand heeft mijn band leeg laten lopen!" ... ehh...
Op de middelbare school werd ik nogal gepest omdat ik een maatje meer had dan de rest. Een jaar of 8 later was ik veel afgevallen, zat lekker in mijn vel toen ik die grootste pestkop tegen kwam. Wat bleek, zij was nu dikker dan dat ik ooit ben geweest.. Hihi, stiekem wel even om moeten lachen..
Niet echt mijn zoete wraak, meer die man m'n moeder eigenlijk.... Van groep 6-8 op de basisschool zat ik bij een hele slechte juf, ze pikte er altijd een paar lievelingetjes uit en de rest loet ze links liggen. Einde groep 8 moest de schoolkeuze gemaakt worden, had de Cito goed gemaakt maar volgens de juf was het gewoon "mazzel" en had ik goed gegokt want ik kon namelijk helemaal niet leren. Mijn ouders moesten vooral niets van mij verwachten voor de toekomst Schijnt heel drama geweest te zijn, mijn ouders waren het er totaal niet mee eens en hebben me gewoon aangemeld op een normale middelbare school. Toen ik zonder problemen mijn HAVO dimploma haalde heeft mijn moeder een kopie van mijn diploma dor haar brievenbus gedaan. Het had haar al die jaren dwars gezeten en dit was haar "zie je nou wel!".
Mijn middelbare school docent was een l*l en zei dat ik lui was en nooit verder zou komen dan niveau 2 op het mbo. Ik ben inmiddels afgestudeerd hbo'er. Het is dat hij niet meer werkt op mijn oude middelbare school. Anders was ik een keer langs de open dag gegaan
Ik had samen met mijn (schoon)familie een camera voor mijn man gekocht, maar mijn schoonzusje die mee zou doen betaalde elke keer maar niet haar gedeelte . Maar had dus wel meegedeeld in de vreugde van het geven, maar niet in de pijn van het meebetalen Ik heb haar daar toen 2 maanden regelmatig naar gevraagd maar elke keer 'vergat' ze het of moest ze nog even kijken, want volgens haar had ze het overgemaakt. Uiteindelijk had ik het maar losgelaten. Toen belde ze twee maanden geleden, want ze wilde vragen of we mee wilden doen aan een gezamenlijk cadeautje voor mijn schoonmoeder. We moesten dan 20 euro overmaken. Ik heb gelijk gezegd: wij hebben nog 20 euro van jou tegoed die je nooit hebt terugbetaald, dus ja, we doen mee, maar dan strepen we gewoon onze schulden tegen elkaar weg. Ze dacht dat ze er mooi vanaf was gekomen zonder te betalen, maar ik vergeet nooit iets en heb al die tijd gewacht op dit moment
Toen ik net bij mijn ex wegging vond ie het nodig om mij te stalken en te bedreigen, hij meende dat ik niks was zonder hem. Hmz ja tuurlijk.....wie heeft er een eigen huis, twee kids en alles.wat ze nodig heeft ( ikke ) en wie is zijn koopwoning uit getrapt en heeft op straat geleefd en is zijn baan kwijtgeraakt? (hij dus) gheghegheghe.
Ikdenk dat ik een jaar of 20 was toen ze rond sinterklaas op mijn werk mij in hadden gepland voor een activiteit op mijn vrije dag. toen ik zei dat ik die dag vrij was en ik er even over na wilde denken(onbetaald dus) keken ze me raar aan en een collega begon te tieren dat ik maar gewoon moest komen en dat moest over hebben voor de kinderen en dat het te stom voor woorden was dat ik daar over na wilde denken....... Ik ben niet gegaan en ze heeft me weken amper aan gekeken..... Een jaar of 7 later zat die collega helemaal niet goed in haar vel..... Zewas bij een therapeut geweest en die adviseerde haar voor ze ja zei op verzoeken van mensen om haar heen, om iets voor hen te doen, aan te geven er eerst over na te willen denken Ik heb niets gezegd, alleen gedacht,"wat sneu dat jij er op je 50e door therapie achter moet komen dat jij jezelf al die jaren te gek af geweest bent en ik op mijn 20e al zo verstandig was van mijzelf"...... Ze is overigens enorm veranderd de laatste jaren, en waar ik destijds met een boogje om haar heen ging als dat kon is het nu een hele fijne meelevende en lieve collega. Dus de therapie en en het loskomen van andere collega's is heel goed voor haar en haar omgeving geweest. Dat vind ik dan wel fijn voor baar ook.
Mijn ex tja... Elke keer als die boos was zei die dat ik maar een buitenlander moest zoeken, als een ander mij überhaupt zou willen. Zonder hem kon ik toch niks en zou afhankelijk van hem zijn Hij zei altijd je zal het wel merken als ze jou slaan. Totdat die ene dag kwam. Na 7jr uit elkaar en nu dol gelukkig met ...een buitenlander... haha! Kreeg een poos geleden nog een bericht hoe ik mij zo kon verlagen door met een buitenlander te gaan, schapenneuker bla bla en dat ik straks met een hoofddoek loop (mijn vriend komt uit oost europa, wtf!) Heb geantwoord mijn burka heb ik afgedaan toen ik bij jou wegging en mijn schapenneuker maakt mij gelukkiger dan jij ooit kon.. Nooit meer wat gehoord..
Toen ik zwanger was van mijn dochter had een "vriendin" daar moeite mee. Ze was gewoon jaloers. Ze is gaan stoken tussen de vriendschap met een gezamelijke vriendin en bij collega's. Ze vond dat ik maar een miskraam moest krijgen . En ik zou toch wel alleen achter blijven want mijn vriend is maar een niksnut en zou toch totaal niet betrokken zijn bij ons kind . Tja niet zo gek dat ik dus goed klaar met haar was, en nu mag ik lachen.. Die vriendin waar zij bij probeerde te stoken is nog steeds mijn beste vriendin, mijn vriend is een supervader, heeft alles voor ons over. We wonen heerlijk in ons koophuisje en nr 2 is op komst. En zij... Zij zit al een paar jaar in de ziektewet met paniekaanvallen, ze durft amper de straat nog op en is flink overspannen geweest. Ze woont ergens in een dorpje in een aftandse flat. Ze heeft een man met borderline die de hele dag niks doet (no offense overigens hoor). Tja hier kan ik wel smakelijk om lachen natuurlijk Oh en ze was al vrij stevig en is de laatste jaren nog meer aangekomen!
Jaren geleden kocht ik een doos met kinderkleding op mp. Zag er prima uit op de foto... ik dacht iets van 40 euro overgemaakt en toen kwam het binnen. Allemaal oude troep, vies stuk kon zo de container in. Mailen geen reactie natuurlijk... Paar dagen later zag ik een oproep van haar ze zocht kinderkleding. Ik heb gemaild dat ik nog wel wat leuks had liggen. Ze maakte 40 euro over naar een rekening van een vriendin en ik heb de doos met oude troep inclussief een briefje met iets van leuk he? opgelicht worden retour gestuurd. (sommige kennen dit verhaal al). Maar hij blijft leuk
Hier moet de "zoete wraak" nog komen. Familie stuurde pas 3 maanden na de geboorte van onze zoon een geboortekaartje en zijn nooit op kraamvisite geweest. Nu zijn ze zelf zwanger (via andere familie gehoord omdat we nooit wat horen van hun) als ze de kleine hebben gekregen zal ik na 3 maanden een oeps sorry te laat kaartje sturen en ik ga ook zeker niet op kraamvisite
Ik werd onwijs gepest op school door 1 meisje. Schelden plagen maar ze heeft me ook een keer Door iemand anders in elkaar laten slaan. Ze riep dat ik lelijk was en dat ik nooit iets zou bereiken... 8 jaar later liep ik een modeshow in Amsterdam voor lingerie, en keek vanuit de coulisen de zaal in..en wie zat daar in t publiek, dik en onverzorgd? Juist, mevrouwtje die mij het leven zuur maakte. Bij opkomst zag ik dat ze schrok en me herkende en dat was echt zo'n fijn gevoel! Look at me now b*tch hahaha
Ooit was ik vakantiewerk aan het doen in de super en kwam een oud leraar tegen die een praatje maakte met me. En na een aantal minuten vertelde hij me dat hij altijd al had gedacht dat ik "hier" terecht zou komen. Toen ik hem, met een redelijk aantal wachtende achter hem, vertelde dat ik een HBO studie deed en die af ging ronden na de vakantie viel zijn mond open en is hij zonder iets te zeggen de winkel uit gelopen ... LOL ik vergeet nooit meer de reactie van de klant na hem "wat een om,hoog gevallen paard was dat zeg!". Heerlijk ik moet er nog wel eens aan denken als ik me een beetje voel ... doet me altijd weer goed.
Nog eentje van vorige week: Ik was vroeger echt verschrikkelijk in gym, ik vond dat echt niet leuk. En als we de coopertest gingen lopen vond ik het helemaal verschrikkelijk En van de gym-meester moest ik toch altijd doorgaan en altijd was het 'volgende keer beter je best doen he?' Maar tegenwoordig ben ik weer aan het trainen gegaan voor de 5 kilometer hardlopen. En ik kwam dus die gymleraar tegen toen ik net lekker bezig was en dus nog niet bezweet of aan het hijgen Toen voelde ik wel even een stukje triomf Al sloeg het eigenlijk nergens op, want ik doe nu precies wat hij wilde, namelijk beter mijn best doen
Ik had een arrogante kwal van een collega, deed vaak neerbuigend, bah, vreselijk irritant kereltje. Regelmatig moest ik vluchten voor hem boeken en dan had hij ook allerlei stomme excuses om de meest dure vluchten te willen, want 'nee, dan wil ik rond dat tijdstip voetbal op t.v. kijken etc'. De meeste mensen met een veel hogere functie hadden echt niet zoveel praatjes en vonden alles al snel best als het wat goedkoper kon. Na een tijdje ben ik expres voor hem vluchten op onmogelijke tijdstippen gaan boeken zoals om 5 uur 's ochtends ofzo en dan zei ik erbij 'helaas, alle andere vluchten zaten al volgeboekt'. Niets van waar natuurlijk. Zijn functioneringsgesprek plande ik ook in op maandagochtend, dan had zijn baas altijd een vreselijk humeur. Verder had ik een heel vervelende onderbuurman die 's nachts leefde (werkloos) en elke nacht keiharde muziek aan had, vrienden langs kreeg etc. Al een paar keer verzocht of die muziek zachter kon, aangezien mijn wekker om half 7 weer ging. Dan ging hij 5 minuten zachter en vervolgens trilde ik in mijn bed weer mee. Net voor ik ging verhuizen, heb ik namens het ziekenhuis hem een oproep gestuurd voor een landelijk sperma-onderzoek onder mannen van zijn leeftijd. Als hij niet kon, moest hij maar bellen voor een nieuwe afspraak. Natuurlijk had ik die afspraak lekker vroeg ingepland, half 9 en het ziekenhuis was 2 plaatsen verderop. Op die dag zelf ben ik lekker voor het raam gaan zitten en jawel hoor...daar ging hij. Oh, wat had ik graag een cameraatje in het ziekenhuis gehad als hij daar stond 'ik kom voor het sperma-onderzoek' en ze niet wisten waar over hij het had . Gelukkig kort daarop verhuisd, was ik van die vent af, maar kan er nog steeds om lachen.
Mijn schoonmoeder heeft me 3 jaar lang buitengesloten, m'n bestaan ontkend, gestookt tussen mijn vriend en mij. Organiseerde zelfs hele 'eigen' familie vakanties achter mijn rug om.... Nu is zij weduwe, eenzaam en hebben wij een kindje en dringt zich nu continu op. Tja, karma is een b*tch
Gevalletje bad karma. Heb ooit flinke ruzie gehad met iemand en het lag 100 procent zeker niet aan mij. Die persoon was echt zwaar onredelijk en heb er best wel even mee gezeten. Paar weken later kwam ik op Marktplaats zijn auto tegen bij de sloopauto's... zag eruit alsof hij over de kop gegaan was helemaal total loss. Had hem die dag nog zien lopen dus moest er wel even keihard om lachen. Als ie echt zwaar gewond had geweest had ik er niet zo over gedacht hoor zo iets verschrikkelijks had ik m niet toegewenst maar nu vond ik het wel mooi.