Dat zeiden ze over ons ook,ik raakte zwanger op m'n 18de en onze relatie was echt een "puber-relatie". Inmiddels 11jaar samen,8,5jaar getrouwd en wondertje nummer 3 op komst. Krijg nu erg vaak complimentjes dat we het zo goed doen
Ik had vroeger een hartsvriendin, althans dat dacht ik. Zij verhuisde op een gegeven moment en contact kwam voornamelijk bij mij vandaan. Uiteindelijk steeds minder contact want zij was jaloers dat ik een vriend had. Maar goed ik bleef proberen, uiteindelijk vertelde ze dat zij ook een vriend had, maar daar geloofde ik niks van. Zij hele aal hysterisch huilen, want waarom zou ze liegen? Dus paar weken later vroeg ik hoe het ging met haar en haar vriend, zegt ze ja dat is niet echt, maar als ik een vriend heb doe jij leuker tegen mij. Dus ik pissed off en zei tegen haar, dan ben ik er klaar mee, want je doet niks voor onze vriendschap en ik houd niet van liegen. Zij natuurlijk ook over haar toeren en zeggen dat mijn vriend een l*ser is en dat hij vast vreemd zou gaan met zo'n vriendin als ik. Uiteindelijk ben ik nu alweer 14 jaar samen en zijn we nu bijna een jaar getrouwd en heb ik echt de beste man ever en zij? Zij heeft heel veel vriendjes gehad die vreemdgingen en daarna weer uit, inmiddels is ze ook zwanger van haar ex, hoorde ik via via. Met karma valt echt niet te spotten.
Heb er ook nog wel één: Toen mijn man en ik net verloofd waren, werd hij opeens weer aantrekkelijk voor z'n ex (die hem voor een ander had gedumpt) en ze deed dan ook echt haar best om hem te veroveren. Ze vroeg hem zelfs mee uit want 'ze miste hoe het vroeger was, met z'n tweetjes'. Overduidelijk dus dat ze mij er niet bij wilde hebben. Mijn man heeft haar afgewezen, maar mij meegenomen naar hetzelfde event, waar z'n homewrecker-ex huilend bij weg is gelopen. Sorry not sorry, geen respect voor mensen die in een relatie proberen te stoken
Ik hoop dat mijn wraak nog komt... Buren veroorzaken al 5 jaar ontzettende geluidsoverlast. Onze oudste was een huilbaby en alsof dat nog niet dodelijk vermoeiend genoeg was vonden zij het nodig om ons ook nog van de nodige slaap te beroven :x Van hun kant kwam totaal geen begrip of wat dan ook. Op dit moment zijn ze ook weer het halve huis aan het verbouwen, zo ongelofelijk vervelend. Wéér een kind wakker :x Ze zijn nu zelf ook zwanger dus ik hoop zo ongelofelijk dat ze alles flink terug krijgen op een bepaalde manier dat ze zich ook eens kunnen gaan bedenken wat ze ons al die tijd hebben aangedaan...
huis verbouwen enzovoort is toch geen wraak nemen omdat jullie kindje een huilbaby was.. als ik mijn huis wil verbouwen doe ik dat omdat ik dat wil.
Ik denk dat sterre82 niet bedoeld dat de buren het huis niet mogen verbouwen of dat ze dat om een andere reden zouden doen dan omdat ze het zelf willen, maar dat ze daarbij best een beetje rekening kunnen houden met de buren. Voor mij in ieder geval herkenbaar. Kwamen ze eerst aan de deur om door te geven wanneer die man kwam om de keuken eruit te slopen (heel netjes dus), werd dat daarna compleet anders gedaan. Op momenten dat wij dochter naar mijn ouders hadden gebracht werd er niet geklust en als ze thuis was wel. Nou is dat nog niet zo erg, maar 's avonds laat een klopboormachine in de muur zetten vond ik echt verschrikkelijk. Amy heeft echt verschrikkelijk gehuild en op een gegeven moment was ze ziek (40 grqden koorts), gingen we vragen of ze die avond iets eerder zouden kunnen stoppen met de dingen die echte herrie veroorzaakten. Ze gaven aan dat ze dat zouden doen, dus wij leggen haar op bed en vervolgens gaan ze vrolijk door....tja...geef dan gewoon aan dat je er geen rekening mee wilt houden, dan weten wij ook waar we aan toe zijn. Het was in ieder geval niet bevorderend voor de relatie met onze buren....
Sorry ik drukte me verkeerd uit... Ik bedoelde dus letterlijk om 22.15 uur 's avonds nog wat spijkers de muur in slaan / boren, met allerlei meubels schuiven en nog iets gaan staan schuren tot 22.45 uur. Zulke dingetjes allemaal steeds En de overlast destijds bij onze huilbaby; ruzie maken, schreeuwen en met deuren slaan om 1 uur 's nachts of 3 uur, of 5 uur... Maakte allemaal niks uit. Allerlei mensen over de vloer waarvan enkele dames de hele nacht tot 's ochtends vroeg met hun hakken fijn rond tikten over hun tegelvloer. Honden die constant blaffen en janken. Met een huilbaby krijg je al niet veel slaap maar als je dan eindelijk zelf ook lag te slapen en je werd na 2 uurtjes slaap om 5 uur weer je bed uitgeblaft... Dat is niet prettig We hebben toen alleen aan hen gevraagd of ze iig dààr iets aan wilde doen maar zij vonden dat ze er op een bepaalde manier niks aan konden ( lees: wilden ) doen. Nu gun ik natuurlijk niemand een huilbaby oid maar ik hoop wel dat ze zelf ook eens hun bed uit geblaft worden na een brak nachtje en inzien dat het toch wel erg vervelend is.
Ik heb mijn manlief zelf leren kennen en al gauw wilden we ook trouwen. Ik heb een oudere nicht en ze was nog singel en had nog geen man. Mijn tante heeft mij en mijn man tot de bot zwart gemaakt. Ik zou trouwen omdat ik 'seks' tekort kwam, we zouden toch snel gaan scheiden noem maar op. Op mijn verloving had ze geen één keer gelachen en stond chagrijnig te doen. 1 jaar later ging nicht trouwen en ze kwam in een hele nare situatie terecht. Mag niet naar buiten alleen, mag niet auto rijden, haar leven word totaal beheerst door schoonmoeder, broertjes mogen niet langs gaan, hbo-opleiding behaald en ze mag niet werken. Kort-om ze is meer een gevangene. Ik daarintegen.. Prachtige lieve dochter, heb een baan, mag staan en doen wat ik wil, logeer wel ééns bij mijn moeder, ik ga naar buiten wanneer ik wil en heb een gelukkig huwelijk.. Hmm dat krijg je ervan als je een té grote mond hebt
De vriendin van mijn man's beste vriend vind dat het aan jezelf lag hoeveel een baby huilde..... ik heb 2 huil baby's gehad. Op het moment dat ze het zei heb ik niet gereageerd maar voelde ik me heel erg gekwetst, onze jongste was toen 3 maand. Nu hebben ze zelf een huil baby, alle adviezen die ze van ons en van vriendinnen krijgt negeerde ze. KARMA!!!