Waar kan je leuk spelen met een kindje van anderhalf? Behalve ballenbak en speeltuin bij de bowlingbaan. Iets wat gratis is. Hier achter hebben ze een touwklimachtigiets. En in palenstein ook niet zo veel. Dus wie weet een leuke speeltuin voor mijn meid en een beetje voor mij
Kinderboerderij het geertje! Zit vlak achter het Noord AA (restaurant). Gratis en super leuk! Ook een speelplaats en met hooibalen enzo. EN volgens mij heb je in het westerpark ook een leuk speelgebeuren, maar dat weet ik niet zeker meer...
De kinderboerderij op de Voorweg, het buitenbeest is wel leuk ook. Ook de Balijhoeve, daarbij heb je ook npg een speelbos, maar denk dat dat leuker is voor wat oudere kinderen.
is ongeveer 10 minuten van de hoogvliet af. met de auto hooguit 5 minuten. is wel leuk daar. verder komt er ook niet echt iets in me op. hier achter hebben ze ook alleen maar een mini speeltuintje. in oosterheem zit ook een bibliotheek waar je ook in een leeshoekje kan zitten. en een waterspeeltuintje hebben ze hier ook. die is wel heel leuk maar weet niet hoe oud je kinderen zijn? mijn zoontje vind hem geweldig er is veel zand/ watertafel/ vlot/ tunnels.
Het Geertje is superleuk. De Balijhoeve vonden wij echt tien keer niks.. HEt bos is opzich wel leuk hoor, met een vlot wat je met een touw naar de andere kant van het water kunt trekken, maar het water is er momenteel echt ontzettend smerig. Denk ook inderdaad dat dat leuker is met oudere kinderen! In de laatste week van augustus heb je in sportcentrum de Veur de SpeelMeerWeek, ik zit nu alleen te twijfelen of dat nou voor kindjes vanaf 4 jaar is of voor alle leeftijden..
kinderboederij voorweg leuk maar een paar weken geleden ben ik samen met C geweest en toen waren ze bezig met e schuur (koe) om de strondput te dichten. In rokkenveen heel leuk alleen bos is nog te voor haar zeker omdat ze nu vooral overal heen wild . Geertje benik al zo lang niet meer geweest dus is miss weleen idee weer. Maar echt speeltuinen kan ik niet vinden zmeer heeft wel een kaart met speeltuinen maar word niet doorgeladen :S. Thnx
de kiviet? is niet gratis maar zeker wel heel leuk, wij gaan er wekelijks naartoe. zit ook in zwembad in en waterparadijs.
Ik vind vooral het Geertje leuk en de Balijhoeve. In Meerzicht loop ik soms door het park en ga ik alle speeltuintjes af, hartstikke leuk. Helemaal gratis en je bent een hele tijd op sjouw Ik ga vaak in Meerzicht naar een waterspeelplek bij de flat van mijn moeder. De kinderboerderij aan de Voorweg is inderdaad leuk, maar wordt nu dus verbouwd. Wandelen in het Westerpark of Balijbos is hier ook een succes. En natuurlijk Ballorig en de speeltuin in het Westerpark, maar zijn dus niet gratis.
Toevallig die met een slang? t is zo moeilijk lol meid wil klimmen etc. Maar die met de touwen is gewoon nog te
Ik ga vaak naar de balijihoeve, leuke kinderboerderij, modern en schoon. Hoogtepunt zijn altijd de cavia's die ze vast kunnen houden. Speelbos ben ik nog nooit geweest, is zoontje nog wen beetje klein voor. Verder inderdaad de ballenbak en die bij de bowlingbaan. Geertje heb ik niet zoveel mee
Waar zit het speelbos dan? Ik weet alleen de kinderboerderij hier in Meerzicht, maar na 100x ken ik die nu wel uit mn hoofd. Is ook niet groot dus ben je zo weer weg. Speeltuin bij Westerpark is heel leuk! Verder vind ik het tegen vallen met de speeltuintjes hier in de buurt. Overal staat wat, maar om nou te zeggen ja daar zit je uren...nee..Nergens schommels echt jammer hoor. Zeker omdat er zoveel flats zijn. Het was misschien beter geweest als ze in het parkje achter de kinderboerderij in Mzicht 1 grote speeltuin hadden gemaakt.. Weet iemand hier trouwens of er in Segweart leuke speeltuintjes zijn. Graag in de akkerbuurt
Speelbos is bij kinderboederij balij . Loopbruggen en vlonder in het water om naar de overkant te komen en ze mogen er los lopen dus hoeven niet op de paden te blijven en een deel is ook hond vrij. (al heb ik er weleens een zien lopen 2 weken terug) Als je de mandella brug hebt zit er nog een brug wat verder (fietsbrug die witte over de snelweg) als je die overgaat naar rveen dan zie je de bos al liggen als je er overheen bent aan de rechterkant en ook de boerderij. Vind het wel grappig je loopt over de boerderij en als je het zat bent zo het bos in
Ik was zondag op de boerderij in oosterheem....( hou niet zo van kinderboerderijen) maar deze vond ik erg leuk, mooie verblijven, leuk ( wel iets wat klein) speeltuintje.verder schijnt er wel een leuke speeltuin te liggen in de buurt van de kade's de leyens, aan de dijk ligt die....
Ja maar deze is ook vrij nieuw. Zelf vond ik het geertje altijd het leukst, maar liep daar ook altijd met de ponys missxhien is datchet wel