Lysexcisie en zwanger worden

Discussion in 'Algemene clubs' started by Roxie Hart, Nov 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

Oct 17, 2010
    854
    0
    16
    Lieve meiden,

ik ben eind augustus met de pil gestopt en druk bezig om zwanger te raken :D

Nou heb ik vorig jaar een lysexcisie ondergaan, een ingreep aan mijn baarmoeder. Na een uitstrijkje kwamen ze erachter dat er wat onrustige cellen waren, dus die zijn weggehaald. Ben nu gelukkig helemaal 'schoon'. Mij is toen verteld dat ik gewoon zwanger kan worden en dat ik me geen zorgen hoef te maken. Er is alleen een iets verhoogde kans op vroeggeboorte.

Nou maak ik me ook geen zorgen, maar ik ben wel op zoek naar meiden die ook een lysexcisie hebben ondergaan en daarna gewoon zwanger zijn geworden.
    Is jullie kindje vroeger geboren dan 40 weken? Had dat met die lys te maken? Verder bijzonderheden?

Ben nieuwsgierig naar jullie verhaal!

Liefs Roxie

2. Dragi

Dragi Lid

Mar 22, 2009
    17
    0
    0
    Hai Roxie,

hier een die er over kan meepraten! Ik heb in 2006 een lysexsisie ondergaan en ben in maart dit jaar bevallen van een zoontje.. twee dagen te vroeg geboren dus helemaal goed! Verder goede zwangerschap gehad en geen last eigenlijk.. Nu inmiddels zwanger van de tweede en ook nu geen last..

Geen bijzonderheden dus..
    Hopelijk ben je snel zwanger, succes!

Grt,
    Dragi

3. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

Oct 17, 2010
    854
    0
    16
    Hoi Dragi,

Lief dat je de moeite hebt genomen om te reageren. Ik ben heel blij dit te horen. Ik hoop dat je verder een goede zwangerschap hebt en binnenkort een gezond kindje in je armen mag sluiten.

Liefs Roxie

4. Paula

Paula Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,276
    0
    0
    Helmond
    Kijk dat lees ik graag. Heb zelf die behandeling 2x ondergaan het afgelopen anderhalf jaar. Gelukkig is nu ook alles goed en ook wij zijn druk doende om zwanger te worden. Mij is verteld dat het kan zijn dat ik nu wat moeilijker zwanger word en dat er tijdens de bevalling wat moeilijkheden kunnen zijn door het littekenweefsel wat dan niet genoeg op kan rekken misschien.
    Laten we hopen dat we allemaal hetzelfde succes verhaal kunnen vertellen dalijk ;)

5. Dragi

Dragi Lid

Mar 22, 2009
    17
    0
    0
    Wauw Paula, wat heftig!
    Ik wens jou en roxie snel een mooie zwangerschap toe!

Grt dragi

Share This Page