Ik vroeg me af of er meer meiden zijn die zich in mijn klachten herkennen? Ik heb al een paar dagen flink last van een pijnlijk schaambeen en linkerlies bij het lopen. Alleen bij het zitten trekt het dan weer weg. Soms ben ik echt blij dat ik ff kan zitten. Ik ga me maandag toch maar eens melden bij mijn huisarts want het gaat me toch redelijk belemmeren nu...
Een pijnlijk schaambeen herken ik van mijn blaasontsteking, een drukkend en pijnlijk gevoel. En het trekken in de lies herken ik zelf als bandenpijn. Ik ben wel minder ver als jij dus het zou heel iets anders kunnen zijn bij jou. Ik zou zeker ff je arts en of vk bellen.
Ik heb er ook heel erg last van, vooral bij het lopen inderdaad. Pijn in beide liezen en schaambeen. Mijn VK zei dat het gedeeltelijk door de groei van de baarmoeder komt en gedeeltelijk door het gewicht van de baarmoeder die steeds zwaarder drukt op je gestel. Ook ligt mijn beeb al erg laag en dit kan er ook mee te maken hebben.
Ik heb dat ook volgens mij is het allebei bandenpijn. je baarmoeder verplaatst en vergroot en de hel boel wordt verbouwd binnenin, dusja dat rekt en trekt allemaal...maar fijn is het niet, ik heb er ook last van. Soms helpt een kruikje
Heb er zelf ook last van! Ik zei al: lijkt alsof je een enorme blauwe plek of kneuzing in je schaambotje hebt. En met opstaan enzo, trekt t er echt helemaal door.. Of heb je dat niet?! Hoorde dat dit begin van BI kon zijn! dus er ff goed op letten! (leg het zelf ff voor de volgende keer bij de VK) Succes ermee!