wat zouden jullie doen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door caroline16, 20 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caroline16

caroline16 Niet meer actief

hoi meiden,

normaal als ik met me kleine meisje ga wandelen, trek ik haar een winterjas aan, en haar deken (waar ze onder slaapt) leg ik dan in de bak.

Maar nu schijnt de zon!
    dus, wel of geen winterjas?

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

wel een winterjas, de zon schijnt wel maar de wind is koud, zeker als je stil zit in de kinderwagen :)

3. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    wel een winterjas, geen deken (of alleen een dun dekentje over de voeten)

4. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Hier heeft ze nog geen winterjas aan. Als we gaan wandelen dat heeft ze een vest met daarover een bodywarmer aan en sokjes met slofjes.
    Maar onze meid heeft het altijd warm, als het dadelijk echt koud word (onder de 10 graden), dan krijgt ze wel een winterjasje aan en als het bijna gaat vriezen dan krijgt ze ook een dekentje voor over de benen, en wantjes en een muts.

5. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Thijs heeft nog geen winterjas aan gehad. Hij ligt onder een lakentje en dekentje en heeft een vestje met capuchon aan. Dat is warm genoeg, als ik hem eruit haal voelt hij altijd goed warm aan.

Pas als het nog kouder wordt krijgt hij een winterjas aan.

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik zou lekker een mutsje op doen, vestje aan en dan onder een dekentje.. Het dekje van de bak er over heen en je kindje ligt lekker warm en beschut..

7. Kelly1771

Kelly1771 Actief lid

28 dec 2008
    335
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo denk ik er ook over :)

8. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland

Hier hetzelfde...

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

herkenbaar emma heeft het ook vaak warm. ze heef nu een herfstjasje aan en een deken over in de maxicosi als we gaan wandelen.warm genoeg. voel het nekje anders als die lekker warm is kun je ervanuit gaan dat ze het niet te koud hebben

Deel Deze Pagina