hoi meiden, normaal als ik met me kleine meisje ga wandelen, trek ik haar een winterjas aan, en haar deken (waar ze onder slaapt) leg ik dan in de bak. Maar nu schijnt de zon! dus, wel of geen winterjas?
Hier heeft ze nog geen winterjas aan. Als we gaan wandelen dat heeft ze een vest met daarover een bodywarmer aan en sokjes met slofjes. Maar onze meid heeft het altijd warm, als het dadelijk echt koud word (onder de 10 graden), dan krijgt ze wel een winterjasje aan en als het bijna gaat vriezen dan krijgt ze ook een dekentje voor over de benen, en wantjes en een muts.
Thijs heeft nog geen winterjas aan gehad. Hij ligt onder een lakentje en dekentje en heeft een vestje met capuchon aan. Dat is warm genoeg, als ik hem eruit haal voelt hij altijd goed warm aan. Pas als het nog kouder wordt krijgt hij een winterjas aan.
Ik zou lekker een mutsje op doen, vestje aan en dan onder een dekentje.. Het dekje van de bak er over heen en je kindje ligt lekker warm en beschut..
herkenbaar emma heeft het ook vaak warm. ze heef nu een herfstjasje aan en een deken over in de maxicosi als we gaan wandelen.warm genoeg. voel het nekje anders als die lekker warm is kun je ervanuit gaan dat ze het niet te koud hebben