Hi Mama's (to be), Fijne kerstdag gehad? En gefeliciteerd voor sommigen die tijdens kerstdag positief hebben getest, gun ik het sommigen echt heel erg van de harte! En mijn nod is pas 1 januari. Sinds 1ste kerstdag heb ik steeds met vlagen (wel erg heftig) menstruatiekramp rond mijn baarmoeder en mijn onderrug. Pijn komt en gaat pffff. Gaan liggen is moeilijk want als ik ergens bezig ermee ben, is pijn weg. Na mijn eisprong had ik wel eens licht steekjes en krampjes (eerder zacht pijn, niet echt bijzonder hoor). Nou gister dacht ik oh nee, het is weer niet gelukt!! Maar gelukkig mogen we januari ivf starten ... Sorry dat ik even tegen mezelf aan de muur moet klagen omdat ik moet mijn ei kwijt pfff Xx
Heftig hè hoe een lichaam kan reageren op een boel hormonen bij elkaar? Hopelijk heb je snel een positieve test in handen!
Jaa pff echt heel heftig. ik heb eindelijk van 5 uur vannacht tot 11.30 uur geslapen maar nadat ik wakker werd kwam pijn alweer terug. 2 dames op fb zeggen ik moet hap bellen (eentje denkt blinde darmonsteking? en ene ander zei zij kreeg haar zwangerschapskwaaltjes pas in de week 6, dus ind hap bellen zei ze).... Voor het zekerheid ga ik hap maandag bellen om te zien of het alles ok met mij is pfff